• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • gabbi81

Inne på dag 19 i min cykel . Hade max på dag 16-17. Vi gjorde allt rätt , och som man ska även denna gången....
    Bara vänta och se.. Hoppas hoppas på ett januaribarn 2014. 

• LillGumzan
    Med kärlek skrev 2013-04-24 19:49:40 följande:
    Grattis lillgumzan! :) härligt... Undrar hur de gör då med skicka vidare är det du el jag som skickar vidare? Grattis igen!
    Tack :)

Det måste nog vara du för jag har inte hört nått från familjeliv.. 
  • Trasslet
    Demajbebis skrev 2013-04-24 10:52:46 följande:
    Är inne på andra ingången med monitorn. Förra månaden fick jag Max dag 19. Är idag på dag 21 och fortfarande bara hög... Är rädd för att d inte blir nån ägglossning denna månad:( eller är den sen!
    Trist att den kan utebli ibland. Hoppas att du maxar imorgon då! :)
  • Trasslet
    LillGumzan skrev 2013-04-23 23:06:47 följande:
    Åh vad glad jag blir att du valde mig.. Tack :)
    Men gladast är jag för att jag måste tacka nej till paketet :) Jag har nämligen efter två års försök  ÄNTLIGEN plussat !!!! 

Jag tror att ni här i gruppen gav mig tur:) :):) 
    !!! :D G R A T T I S! Vad härligt!
  • Demajbebis

Äntligen ska jag få remiss till röntgen av äggledare. Har ju ägglossning(dock inte denna månad verkar det som tyvärr) men blir ändå ingen bebis ju. Så hon vill komma så det inte är stopp i någon av äggledarna...

• Millini
    Demajbebis skrev 2013-04-25 20:59:16 följande:
    Äntligen ska jag få remiss till röntgen av äggledare. Har ju ägglossning(dock inte denna månad verkar det som tyvärr) men blir ändå ingen bebis ju. Så hon vill komma så det inte är stopp i någon av äggledarna...

Hm, på mig gjorde de ultraljud med kontrastvätska, ingen röntgen. Har du redan gjort det eller är det istället för?

Verkar vara så olika vad man får, hur lång tid det tar etc...

Lycka till iaf!
Svar på tråden 30 utvalda 2013!