• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Trasslet
    Chili123 skrev 2013-05-01 17:14:23 följande:
    Kossann: testar nog på bim +5 om den inte kommit då
    Håller tummarna!! :D
  • Millini

Mens.

Så in i helvete trött på mens.

Trodde jag kände massa gravtecken förra veckan men måste varit biverkningar av pergotime. Någon annan som haft det?

• egrandin

Idag fyller jag nitton! Hoppades på att kunna få ett plus idag, men det är för tidigt att ens testa :( BIM är om över en vecka. :(

• Frajda 80
    Millini skrev 2013-05-02 07:23:34 följande:
    Mens.

Så in i helvete trött på mens.

Trodde jag kände massa gravtecken förra veckan men måste varit biverkningar av pergotime. Någon annan som haft det?
    Tyvärr får man en hel del biverkningar som kan likna graviditet.
  • Chili123

Var på mvc och testade idag, ett svagt positivt och ett negativt test, bm blev förvirrad och bad mig komma tillbaka nästa vecka... Sååå frustrerande!

• Trasslet

@Chili123 - Ååå! Spännande! Jag testade ju negativt bim+5 och positivt inte förrän bim+10, så det finns ju alla möjligheter. :)

• Angie10

Wow vad spännande chili. Så himla konstigt att du fick både minus och plus hos bm. Sa hon vad det kunde bero på? Grattis till plusset och grattis Egrandin på födelsedagen.

Svar på tråden 30 utvalda 2013!