• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Akinna 77
    Chili123 skrev 2013-05-06 18:00:29 följande:
    Missfall idag. Helgen blev iallafall lycklig, om man ska se något positivt...
    Å nej! Fy fan vad tråkigt. *kram*
  • Pixlar
    Usch vad tråkigt att höra. All styrka till er! Hjärta
    Dotter född juli 2011 <3 MF i oktober 2012
  • Frajda 80
    Styrkekramar!
  • Chili123

Tack alla, är verkligen ledsamt... Blir en paus från fl nu, men all lycka till er och hoppas ni får plus snart!

• gabbi81

Chili123, jag är så ledsen för din skull! Många kramar till dig!

Själv så fick jag min mens idag. Hade ju hoppats på att slippa den. Men det vill sig inte.

Ställer om monitorn . Går in på 4:e försöket...  

• kossann
    gabbi81 skrev 2013-05-06 21:39:57 följande:
    Chili123, jag är så ledsen för din skull! Många kramar till dig! Själv så fick jag min mens idag. Hade ju hoppats på att slippa den. Men det vill sig inte. Ställer om monitorn . Går in på 4:e försöket...  

Jag fick oxå min mens idag! Nya tag inför nästa månad...
  • towerosell

Världens största bamse kram till dig! Och skalman och lille skutt kram för den delen också! Tusen starka och varma kramar helt enkelt! Jag känner en del som har varit med om samma situatio som du /ni. Alla kommer att lyckas så småningom! Så är det bara! Ta hand om er!
  • Akinna 77

I dag på dag 6  påbörjade jag min fjärde omgång med monitorn. Av tre gånger har jag jaft ägglossning två, hoppas på ägglossning även denna gång. När vi blev gravida sist var det just i maj det äntligen hände så man kan ju hoppas att det är vår turmånad och att vi lyckas även denna gång :) Fast ärligt talat så har hoppet börjat sina rätt rejält..

• Pixlar

...och där kom mensen, tre dagar före BIM. Suck. 

Dotter född juli 2011 <3 MF i oktober 2012
  • towerosell

Idag är det tre dagar sen som min mens skulle ha kommit. Jag gjorde ett test nyss som visade sig vara negativt. Vilket jag iofs visst nästan redan. Men allt som jag känner just nu i kroppen brukar jag aldrig känna. Men man håller väl bara på att bli sjuk eller nåt. Mensen får gärna komma nu, hatar att vänta på något sånt tråkigt.

Svar på tråden 30 utvalda 2013!