• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • LillGumzan
    Trasslet skrev 2013-04-26 06:54:38 följande:
    Jag vet att jag skrev att jag skulle vänta till söndag med att testa igen, då lördagstestet visade negativt trots utebliven mens. Men igår när jag kom hem och mensen fortfarande inte hade visat sig, så orkade jag inte vänta mer utan gjorde ytterligare ett test.

Och kors i taket,
    JAG PLUSSADE!!!! :D :D :D

2-3 veckor i CB-fönstret - antar att jag är en såndär låghormonare trots allt. :)

Överraskade maken genom att skriva "Hej pappa! /Sixten" på magen och säga att jag skissat på en tatuering. (Sixten är ett av mina favvonamn som jag försökt jobba in länge, då maken inte är överdrivet förtjust i det. ;)

Tror att den här gruppen på riktigt för tur med sig. :)
    GRATTIS!!!!!! :)
  • Jeeeenny
    Trasslet skrev 2013-04-26 06:54:38 följande:
    Jag vet att jag skrev att jag skulle vänta till söndag med att testa igen, då lördagstestet visade negativt trots utebliven mens. Men igår när jag kom hem och mensen fortfarande inte hade visat sig, så orkade jag inte vänta mer utan gjorde ytterligare ett test.

Och kors i taket,
    JAG PLUSSADE!!!! :D :D :D

2-3 veckor i CB-fönstret - antar att jag är en såndär låghormonare trots allt. :)

Överraskade maken genom att skriva "Hej pappa! /Sixten" på magen och säga att jag skissat på en tatuering. (Sixten är ett av mina favvonamn som jag försökt jobba in länge, då maken inte är överdrivet förtjust i det. ;)

Tror att den här gruppen på riktigt för tur med sig. :)
    Grattis!!! Solig
  • Trasslet
    Frajda 80 skrev 2013-04-26 09:02:09 följande:
    NÄMEN!!! Vad roligt!!! Stort GRATTIS, vilket roligt sätt att berätta på. Jag brukar sälla testa tidigt men nu har vi ju fått test. Dock negativt men sen kom jag på att min cykel var annorlunda denna gång och jag hade ÄL på dag 16 och jag är nu på dag 25 = ÄL +9 eller BIM -4 och jag har aldrig testat positivt så tidigt. Så jag håller mig nu till BIM eller min födelsedag, vi får se

Nej, för min del verkar det inte vara någon idé alls att testa tidigt. :) Men då håller vi tummarna för dig! Vilken dag fyller du år?
  • Millini
    Demajbebis skrev 2013-04-25 22:22:10 följande:
    Hmm. Det var då dom skulle göra på mig med, men hon kallat det för röntgen, kontraströntgen:) gjorde det ont??:)

Nej, inte ont alls. Som en gynundersökning typ. Obehagligt men ganska smärtfritt.
  • VEA

Trasslet: Ett stort grattis till er! Härliga nyheter! :)

• 123456
    Frajda 80 skrev 2013-04-26 09:54:31 följande:
    Hej där, hur går det för dig/er?
    Jodå tack bara bra. Är i vecka 15 nu och har gjort KUBtest med bra resultat. Brukar skriva i tråden BF i oktober.
    Men jag följer er i denna tråden också med stort intresse.  
  • Angie10

Är det någon som har koll över hur många som plussat hittills ? Hade varit kul och veta statistiken.

• Emelie120804

Grattis, önskar jag kunde säga att jag också plussat, men nej. Mens idag igen. Svårt att tänka positivt...

Svar på tråden 30 utvalda 2013!