• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Angie10

Okej. Riktig roligt. Jag blir så avundsjuk på alla fast jag tycker ju förstås det är jätte kul. Min lillasyster ska snart få sitt andra barn och jag har inte ens hunnit få mitt första. Lite trist men så får man ju se det positiva att jag blir världens bästa moster en gång till haha.

• Jeeeenny
    Spirello skrev 2013-05-10 19:51:40 följande:
    Tjejer, nu behöver jag era ögon! 

Ser ni samma som jag? *hoppfull*

Hur tydligt som helst ju, och det fick du ju bevisat med det digitala GRATTIS!!!!!
  • Spirello
    Angie10 skrev 2013-05-10 21:34:40 följande:
    Okej. Riktig roligt. Jag blir så avundsjuk på alla fast jag tycker ju förstås det är jätte kul. Min lillasyster ska snart få sitt andra barn och jag har inte ens hunnit få mitt första. Lite trist men så får man ju se det positiva att jag blir världens bästa moster en gång till haha.

Jag förstår precis hur du känner. Vi har försökt i ett år för att äntligen komma hit, så jag vet hur det känns att behöva vänta på sitt plus ett tag.
  • Angie10

Ja precis. Ibland känns det lönlöst och då får man samla ork och börja på det igen haha.

• Demajbebis

Grattis!!! Fortfarande svinont i brösten o ingen mens än!! Hoppas den håller sig borta! Skulle bli världens lyckligaste om jag plussar!!! Men ned min vanliga tur dyker väl mensen upp när som :/

• VEA
    Spirello skrev 2013-05-10 21:44:09 följande:
    Jag förstår precis hur du känner. Vi har försökt i ett år för att äntligen komma hit, så jag vet hur det känns att behöva vänta på sitt plus ett tag.

Hur tydligt som helst ;). Ett stort grattis :)
  • Spirello

Tack allihop! Tog ytterligare ett test i morse för att försöka ta in det.. "Gravid 2-3" den här gången. Vilket verkar stämma enligt mina beräkningar om att jag är i 4+0 idag.

• kossann

Idag var det dax för omgång 2 med kisseproverna i monitorn.
    Jag hoppas som vanligt att det är denna månaden det händer!

Svar på tråden 30 utvalda 2013!