• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Akinna 77
    towerosell skrev 2013-05-06 02:19:57 följande:
    Nu har jag gått en dag över mensen. Jag har inga känningar som jag brukar ha i brösten innan mens. Men alltså jag kan. Inte vara gravid. Det känns verkligen inte så. Det känns lite i magen på mig hela tiden, men man har väl inga gravidsymtom så tidigt! Eller?!?
    Man kan känna liknande "rörelser" i magen som inför mens när man är gravid, livmodern börjar ju jobba ordentligt tidigt. Jag hade inga symptom förutom att jag blev yr när jag satt på huk eller rörde mig för fort den första tiden när jag var gravid. Inget illamående, inga ömma bröst..inget alls. Så visst kan du vara gravid! Håller tummarna stenhårt för dig Solig
  • gabbi81

Åh, jag blir knäpp!!

BIM idag. Tror mig känna av min mens, men tycker mig känna att det känns annorlunda. Eller så är det bara önsketänk....
    Känns lite som en tyngd, ett tryck, lite vibrationer, lite ont  där nere vid livmodern. Ont i brösten har jag, men det det brukar jag alltid få innan mensen kommer.. Hur känns det att vara gravid i början, känner man någonting alls?

O blir tookig. Får nog ta ett gravtest när jag kommer hem om inte min mens kommer under dagen.. Har dessutom en känslig mage så det är bra frustrerande att inte veta om det är tarmarna som rör på sig och gör ont eller om det är ett litet efterlängtat mirakel där inne.. Hoppas alla har en bra dag i det fina vädret! Solig

• towerosell
    gabbi81 skrev 2013-05-06 13:00:33 följande:
    Åh, jag blir knäpp!! BIM idag. Tror mig känna av min mens, men tycker mig känna att det känns annorlunda. Eller så är det bara önsketänk.... Känns lite som en tyngd, ett tryck, lite vibrationer, lite ont  där nere vid livmodern. Ont i brösten har jag, men det det brukar jag alltid få innan mensen kommer.. Hur känns det att vara gravid i början, känner man någonting alls? O blir tookig. Får nog ta ett gravtest när jag kommer hem om inte min mens kommer under dagen.. Har dessutom en känslig mage så det är bra frustrerande att inte veta om det är tarmarna som rör på sig och gör ont eller om det är ett litet efterlängtat mirakel där inne.. Hoppas alla har en bra dag i det fina vädret!

gabbi81 skrev 2013-05-06 13:00:33 följande:
    Åh, jag blir knäpp!! BIM idag. Tror mig känna av min mens, men tycker mig känna att det känns annorlunda. Eller så är det bara önsketänk.... Känns lite som en tyngd, ett tryck, lite vibrationer, lite ont  där nere vid livmodern. Ont i brösten har jag, men det det brukar jag alltid få innan mensen kommer.. Hur känns det att vara gravid i början, känner man någonting alls? O blir tookig. Får nog ta ett gravtest när jag kommer hem om inte min mens kommer under dagen.. Har dessutom en känslig mage så det är bra frustrerande att inte veta om det är tarmarna som rör på sig och gör ont eller om det är ett litet efterlängtat mirakel där inne.. Hoppas alla har en bra dag i det fina vädret!

Jag har exakt som du! Känslig mage så att man inte vet om det är tarmarna eller inte. Jag vågar dock inte testa nu. För jag är nästan säker på att jag inte är gravid. Jag orkar inte få det svart på vitt just nu bara! Men jag håller tummarna för dig.
  • Spirello

Jag är på ÄL+9 idag och hade ordentligt ömma och tunga bröst igår kväll, tror dock inte att det är nått tecken. Svullen och uppblåst mage har jag också, knappt så att byxorna går igen.

• Angie10
    Chili123 skrev 2013-05-06 18:00:29 följande:
    Missfall idag. Helgen blev iallafall lycklig, om man ska se något positivt...

Fy vad tråkigt. Vet aldrig vad man ska säg men jag beklagar verkligen.
  • Trasslet

Nej, men fy. :( Beklagar verkligen. Kram!!
  • egrandin
    Åh nej! :( Beklagar :(
Svar på tråden 30 utvalda 2013!