• Coffy

Bugaboo Buffalo !

Den nya Bugaboovagnen Buffalo är nu här!
    Den kommer att kunna köpas från 15 mars och ska vara som en perfekt blandning av Cameleon och Doneky.
    Här kan vi som är lite förtjusta (läs MKT förtjusta) lägga in info och prata om denna nya vagn. Just nu verkar informationen ganska knapphändig men  väntar spänt på recensioner och info om mått mm..
    Välkomna! 

• Svar på tråden Bugaboo Buffalo !
  • Margaux

I "min" affär hade de ett tygprov också... Typ en sån där möbeltyg bok från Bugaboo.

• allie3

För mig blir de en petrol tycker den är så snygg

• moto
    Margaux skrev 2013-05-26 19:41:19 följande:
    Det där är bara dåliga bilder. Så ser den inte ut.

Vad skönt!! :) vet bara en butik som säljer bugaboo här och vågar mig inte riktigt in där än, det får vänta iaf tills vi outat graviditeten! ;)
  • Margaux

Är det någon som fått på regnskyddet ok på bagen? Heeeelt omöjligt enligt mig! Hur gör man???? Sjukt irriterande!

• wizzer
    Margaux skrev 2013-05-29 11:54:38 följande:
    Är det någon som fått på regnskyddet ok på bagen? Heeeelt omöjligt enligt mig! Hur gör man???? Sjukt irriterande!
    Jag tycker också att det är knepigt! Har provat ett par gånger, blir alldeles svettig. Jag tycker det var lättast att trä på den under suffletten först och sedan på andra sidan, men inte var det lätt ändå.. Det känns nästan som att skyddet är ett par centimeter för litet, men det kanske töjer sig? Jag tänkte ge det en chans ändå.. 
  • Margaux
    wizzer skrev 2013-05-30 22:07:29 följande:
    Jag tycker också att det är knepigt! Har provat ett par gånger, blir alldeles svettig. Jag tycker det var lättast att trä på den under suffletten först och sedan på andra sidan, men inte var det lätt ändå.. Det känns nästan som att skyddet är ett par centimeter för litet, men det kanske töjer sig? Jag tänkte ge det en chans ändå.. 
    Jag har slagits med det ett par gånger nu och fått på det, men det kräver ju en mindre styrketimme för att klara det.... Helst inte störtregn alltså för då hinner det nog dränka både mig och vagnen...... Lite praktiskt! Annars är vagnen kanon. Synd på denna detaljen bara!

• moto

Vilken röstar ni för? Har lite beslutsångest men vet nog vilken jag vill ha egentligen... Flört
  • moto

vad tror ni om färger till hösten, vilka kan Buffalo tänkas komma i? När kommer de ut?

• Tant Groda

Moto: Svartbas och owtopplock. Men det gröna är också fint.

Vi har valt svart och svart. Jag hoppas att det kommer några milda färger till iaf nästa sommar. Har lite svårt för starka färger.

• Margaux

1 eller 3. Beställde 3 och fick 1 så jag är möjligen lite partisk....
    OW är rätt opraktiskt om man har storasyskon...

Svar på tråden Bugaboo Buffalo !