• Coffy

Bugaboo Buffalo !

Den nya Bugaboovagnen Buffalo är nu här!
    Den kommer att kunna köpas från 15 mars och ska vara som en perfekt blandning av Cameleon och Doneky.
    Här kan vi som är lite förtjusta (läs MKT förtjusta) lägga in info och prata om denna nya vagn. Just nu verkar informationen ganska knapphändig men  väntar spänt på recensioner och info om mått mm..
    Välkomna! 

• Svar på tråden Bugaboo Buffalo !
  • nalleryd

Nu är jag en lycklig bugaboo buffalo ägare, men jag behöver en ståbräda, jag trodde min buggy board skulle passa, men de gör den inte.. Är de bara bugaboos egna som passar??

• moto

Ja 1 och 3 är mina favoriter! Kan inte bestämma mig så det blir nog att beställa den ena och så kan man väl köpa till den andra färgen? Vad kostar sufflett och tyget (vad det nu kallas?) Vad har ni fått för priser när ni köpt Buffalo? Jag vill ha som jag sa ovan och adaptrar till maxi cosi och en maxi cosi bilstol.

• Tant Groda

Sufflet och topplock går på 600-700kr har jag för mig. Kollade inte så nog då vi inte köpte något extra till.

• Tant Groda

Nalleryd: Det ska finnas någon till som passar men vet inte vilken eller vilka.
    Vi får vår på måndag. Äntligen, efter 3 månaders väntan (den väntan var självvald)

• Margaux
    moto skrev 2013-06-11 22:03:24 följande:
    Ja 1 och 3 är mina favoriter! Kan inte bestämma mig så det blir nog att beställa den ena och så kan man väl köpa till den andra färgen? Vad kostar sufflett och tyget (vad det nu kallas?) Vad har ni fått för priser när ni köpt Buffalo? Jag vill ha som jag sa ovan och adaptrar till maxi cosi och en maxi cosi bilstol.
    Runt 1000-1100,- tror jag....
    Men du ska kanske beställa från Holland? 
  • moto
    Margaux skrev 2013-06-11 23:15:46 följande:
    Runt 1000-1100,- tror jag....
    Men du ska kanske beställa från Holland? 
    ja tänkte nog det!
  • Coffy

Har äntligen beställt min buffalo. Bestämde ju mej för den veckan efter jag fick plus. Valde att köpa i butik här Stockholm för att jag vill ha förlossningsgaranti och en fysisk butik att gå till vid reklamationer..
    Det blev en buffalo med svart bas och röd topset plus maxicosi babyskydd, adaptrar och bas till vagnen och bilen för att klicka in och ut babyskyddet. Totalpris 14 780kr.
    Lite ångestfullt att betala så mkt för "en vagn" men jag kunde inte tänka mig en annan vagn och ville som sagt handla i butik. Jag är nöjd och längtar tills vi får hämta den i september strax innan bebis tittar ut :D

• Emmie T

7 dagar kvar till BF och förhoppningsvis inte allt för lång tid kvar innan jag får ut och köra vår fina Buffalo! Längtarrrrr!

• SweetJune
    moto skrev 2013-06-11 10:03:46 följande:

Vilken röstar ni för? Har lite beslutsångest men vet nog vilken jag vill ha egentligen... Flört
    4,1,2,3 (i den ordningen)
  • allie3

Nån som hunnit använda sin?

Är den bra

Svar på tråden Bugaboo Buffalo !