Hyperemesis
hur går det för dig? min förra grav blev det mkt bättre i v 10, denna vet jag inte....fruktansvärt just nu, är i v 7.
hur går det för dig? min förra grav blev det mkt bättre i v 10, denna vet jag inte....fruktansvärt just nu, är i v 7.
vad har du för medicin?
Jag är fortfarande föräldraledig m min son så jag slipper krångla med sjukskrivningar. Har dock svårt att ta hand om honom men får hjälp av mina föräldrar. Räknar kallt med att detta ska bli bättre i v 11 som förra gången!! Känner mig så stolt för jag kunde gå upp, äta mjölk m flingor , ge min son frukost och klä på honom!
Så sant!! Jag har inte tagit mig upp ur sängen än. Vaknade kl 7. Känns lugnt i magen nu, ungefär som efter en magsjuka typ ....öm och mörbultad. Är rädd att det ska dra igång igen om jag går upp
Är det ditt första barn?
Åh jag känner precis som du!!! Åh jag fattar inte hur jag ska orka igenom detta ! Finns ju ingen dagisplats ledig här förens aug
vet inte hur detta ska gå. Vad säger din barnmorska? Min ger inget stöd över huvud taget. Hon säger bara, ja står du inte ut finns ju alltid abort. Va fan är det för svar?! Jävla mupp
Ja det är ju inte sista alternativet dvs abort, man vill höra utan peppning och stöd!! Klart man vet att man kan göra abort, men det ska man oxå kunna leva med i resten av sitt liv! Ska ner till Vct snart och försöka bli sjukskriven, vill inte slösa upp mina fdagar när jag ändå bara ligger och kräks
Min sambo kan inte hantera oron över mig, han blir så nervös och blir irriterad på vår son mm...han blir stressad och orolig.
Ser inte fram emot att gå till Vct och träffa nån ointresserad lobotomerad läkare som sitter och mumlar i skägget
Min bm var så ointresserad av att hjälpa mig tycker jag när jag pratade med henne igår. Hon har skrivit en remiss till specmvc, men vet ej när jag får tid där..
Problemet ibland är att stå ut ens en timme i taget när det är som värst!! Känner mig så nedstämd, ensam och utsatt
hur fixar man det?
Nää, åh va hemskt! Har du någon som hjälper o stöttar dig?