Hyperemesis
Har du varit inlagd flera ggr ?
Har du varit inlagd flera ggr ?
Ligger på Södertälje, inget vidare sjukhus, väljer nog Huddinge nästa gång . Har iaf fått en påse till nu
ska du åka in nåt för att få dropp? Hade du ketoner i urinen?
Ok, brukar du bli bättre med illamående o kräkningar då? Jag tycker det känns bra med droppet. Ketonfri idag
Puff puff! Hur är läget med alla idag?
Åh men din stackare!! Tror nog det bästa vore att åka och få dropp ändå!
Jag mår mkt bättre idag! Första gången på 7 veckor som jag inte mår illa!!!? Hmm...mycket märkligt! Men såååå skönt med en paus! Jag skiter i om det kommer tillbaka snart, just nu är det underbart! Har just ätit den godaste portionen mat i hela mitt liv
det smakade GOTT, otroligt!!?
Måste fråga hur stor dos lergigan comp ni tar? Läkaren igår sa att jag kan ta 2 st 3-4 ggr/dygn. Men läkaren idag sa att jag ska ta 1st 2ggr per dag!? Ååååh blir så trött på olika bud!
Ok, ja jag får helt enkelt testa mig fram då
Newbie: spännande med kub! Är du i v 12 nu?
Jag är fortfarande inlagd på sjukhuset
är så ledsen idag, ligger mest bara och gråter
känns så hopplöst!!! Vet inte vart jag ska få styrka ifrån. Väntar på att läkaren ska komma, nya prover ska tas.
Pratat med läkaren nu. Inget nytt under solen, även fast det inte hjälper med primperan o lergigan ville hon inte skriva ut nåt annat i nuläget. Fan i helvete
man får prata med en läkare i 3 minuter som sen far iväg nån annan stans. Känns ju inte som någon verkligen tar dig tid. Eller så är det så att dom inte vet nåt annat och sticker för att slippa svara? Hon sa att "men du MÅSTE ju äta, varför du inte äta? Inte bra för bebis att leva på dropp"! Mmmh...just det, jag har gått ner i vikt oxå. Hon verkar inte fatta ett skit av detta! Äta? ja, gärna om jag fick behålla det! Men det funkar ju inte! Hennes geniala lösning: primperan. Ja det har jag ju tagit i flera veckor utan resultat! "Ja men vi provar det, hej då".
Ojojoj, hur fan ska man orka? Hoppas det går bra för dig!
Newbie: skönt att kub gick bra!! Det är ju lite nervöst innan tycker jag. Jo jag låg på en gynavd. Helt värdelösa läkare, noll empati, noll kunskap, noll erfarenhet, noll intresse. Läkaren idag menade att det hör till graviditeten att må så här! (?!!) Provar ett annat sjukhus nästa gång! Nu är jag hemma och mår skit