• Arwen77

Hyperemesis

Jo jag dricker nog rätt ok tror jag ändå...men denna fruktansvärda huvudvärk bm trodde det berodde på hormoner...? Ja, jag vet inte. Gissar på spänning, är allmänt jättespänd i kroppen! Skulle nog behöva massage!

• Arwen77

Håller med om vården!! Den är usel i mångt och mycket! Men stå på dig!

Har knappt kunnat sova alls inatt myrkrypen i benen är tillbaka och när jag ligger o inte kan sova tänker jag massa och börjar älta allt möjligt blir rädd o får panik inför förlossningen m.m. Känner mig så ledsen idag. Huvudvärk från helvetet !

• Arwen77

Jag mår hyfsat, huvudvärken fortfarande men ok med illamåendet. Tar alvedon varje dag, vilket inte känns så bra, men har inget val

• Arwen77

Härligt att det går åt rätt håll Jag är fortfarande väldigt trött, men tycker ändå det blir liiite bättre för varje dag.

• Arwen77

Ja visst är det konstigt hur snabbt kroppen kan försvagas?! Jag har blivit bättre och hoppas på ytterligare förbättring! Är nu i v 17+6 och har RUL på tisdag. Hoppas så att allt ser bra ut och att vi får se vad det är för kön

• Arwen77

Newbie; skönt att det känns lite bättre för dig! Hoppas det fortsätter bli bättre !

Hur mår ni andra här inne? Bättre?

• Arwen77

Lergigan comp funkade inte alls på mig. Jag tar bara 2 lergigan på kvällen nu o klarar mig på det. Känns väldigt bra! Har inte spytt på flera veckor nu, så håll hoppet uppe tjejer!! Kämpa lite till det vänder nog för er oxå snart! ska på RUL imorn och är sååå spänd och nervös. Hoppas så att allt ser bra ut!!

• Arwen77

jag har börjat knyta an lite nu tycker jag var på RUL idag och allt var finemang, och det är en till pojke vi ska få som gåva Jag är så tacksam för att allt var bra!!
    Ringde chefen idag och talade om att jag ska ha barn igen, och kommer därför inte att gå tillbaka till jobbet något innan nästa barn. Han blev inte glad direkt, hans kommentar var:" jaha, jag trodde ni blev avskräckta sen förra gången!" Jag tog väl lite illa vid mig, som jag gör av det mesta nuförtiden (har blivit otrooooligt känslig för typ ALLT!) Men sen sa han iaf grattis. Blev inte mer sagt typ. KÄndes som han tyckte jag var en smitare....vet inte, fick den känslan. Aja, skitsamma...nu är det gjort iaf

• Arwen77

tack Stina!! Det värmer Åh va spännande ska ni oxå ta reda på könet? Ja det blir roligt för min son att få en lillebror, det kommer att skilja ca 22 mån mellan dom full rulle, haha!!

• Arwen77

Hur är läget med er idag? Jag har en skitdag . Har ändå släpat mig till frissan o tonat håret o klippt. Såg förjävligt ut så jag bar bara tvungen!! Men nja, blev missnöjd, men det blir jag alltid efter frissanbesök. Vet inte varför. Tycker det är jobbigt, är så extremt håröm och tycker alltid att det blev fult innan jag vant mig.

• Arwen77

Grattis newbie o Stina att ni börjar må bättre!!! Sååå himla skönt för er! Kramar!

• Arwen77

Grattis till er som mår bättre o t o m börjat jobba! Jag kräks inte sedan några v tillbaka o det är otroligt skönt! Magvärken har blivit mkt bättre sen jag slutade spy, nu tar jag bara en omeprazol om dan, sen lergigan på kvällarna. Huvudvärken finns dock kvar, varje dag. Vaknar med den och måste ta Alvedon för att stå ut. Jag blir bollad till olika ställen med huvudvärken, Vc, Mvc och nu senast sjukgymnast. Alla är superointresserade o säger att dom inte vet vad det beror på och att jag ska knapra Alvedon :-/ känns ju inte så bra att det dagligen med bebis i magen.

• Arwen77

Åh stackars dig!! Extra jobbigt när det är vackert väder ute!! Hur får du dagarna att gå? Sover du mkt?

• Arwen77

Newbie, ska du ut o resa?
    Jag tycker att det är fruktansvärt jobbigt med den här värmen! Är helt slut orkar ingenting huvudvärk fortfarande varje dag, nu i 6 v i sträck hur ska man orka genom hela sommaren i värmen?! Vi bor i lgh oxå så det blir extra hett.

• Arwen77

Jo jag har ont i fogarna, blygdbenen o längrygg jobbigt att känna sig invalid!

• Arwen77

Håll hoppet uppe Bianca , för mig släppte d i v 16. Inte spytt sen dess, lite illamående emellanåt bara!

Svar på tråden Hyperemesis