Hyperemesis
Åh stackare! Får du behålla nåt alls? Funkar det att äta nåt alls? Idag har jag spytt rätt mycket men ändå inte så illa så att allt kommer upp.
Åh stackare! Får du behålla nåt alls? Funkar det att äta nåt alls? Idag har jag spytt rätt mycket men ändå inte så illa så att allt kommer upp.
Får akupunktur 1 gång i v men det har inte hjälpt mkt.
Jag förstår precis!! Känner samma sak! Jag ska till Mvc idag och jag VILL verkligen inte gå dit! Det värsta är att va så rädd för att spy rakt ut
men jag hoppas nästan att jag gör det så får hon ju se hur jävligt det är!! Hon kommer sitta där och mala på om sitt ditt o datt vad man ska äta, vitaminer, motion osv....
Åh en av de värsta dagarna idag. Får inte behålla nåt. Huvudet gör jätteont och känns som migrän. Jag orkar knappt spy för huvet känns som det ska sprängas!
har nästan glömt varför jag gör det här. Har tappat hoppet
Ja jag kämpar på här! Min sambo kan inte vara hemma mer från jobbet nu. Han är konsult och har varit hemma för mycket nu säger dom. Dom är missnöjda med honom. Det gör att jag känner OTROLIGT dåligt samvete för det känns som det är mitt fel att han får skit
mina föräldrar är här o hjälper mig med min son men nu är dom helt slutkörda o orkar inte mer heller. Igår kväll var det hemskt, jag kände att det enda jag i så fall kan göra är att göra abort för då kommer jag ju på benen! Men känner stor sorg för jag vill ju inte det, utan det blir jag ju i så fall tvingad till! Känner att jag inte vet hur jag ska lösa tillsynen av min son
Tack för omtanken
jag är inlagd nu och ska få dropp. Känns skönt att bli lite ompysslad och få vila lite från allt. Kommer sakna mitt lilla hjärta därhemma bara.... Men nu är det ju helg och då är ju pappa hemma, sen ska farmor komma upp från Småland och hjälpa till nästa vecka.
När ni andra låg inne, fick ni fasta helt då eller fick ni äta nåt?
Ok vilken grej! Verkar som dom va väldigt gulliga mot dig. Jag hamnade på en hemsk blandavd, ingen under 80 år
Inge vidare
Jo jag mår lite bättre men har hög feber som dom inte kunde förklara. Trodde först det var bakterier i urinvägarna men det var det inte. Så jag hoppas på att febern går ner. Haft det nu 5 dygn utan att veta varför. Obehagligt :-/
Hej på er! Angi07; hur många barn har du? Nu när jag oplanerat blev gravid igen så har jag dagligen tänkt att jag kanske inte kommer o klara av detta en gång till. Även fast jag gärna vill ha ett barn till. Har ni nånsin tänkt så?