• Arwen77

Hyperemesis

Greeneyes; välkommen hit! Hur mår du? Hur var det första gången? Bor din dotter varannan v nu? Min lilla son har denna v varit hos farmor. Jag låg inne förra v och helgen. Har knappt sett honom på flera dagar. Jag håller på att bli knäpp! Hjärtat håller på att slitas ut han kommer ikväll iaf och jag längtar så!!!

• Arwen77

Isabell228; jag var in till akuten igår igen och tog nya prover. Dom såg ok ut och febern har gått ner. Det är iaf skönt!! Läkaren tipsade mig om att koka egen vätskeersättning. Ska testa det. Ska försöka gå upp och klä på mig snart. Hur mår du?

• Arwen77

Oj, då måste du vara väldigt dålig om du får dropp i hemmet! Vet ingen som fått det. Va tapper du är! Nog bra om du försöker äta nåt oxå så att tarmarna får nånting att jobba med! Har du gått ner i vikt?

• Arwen77

Har ni någonsin känt er rädda pga detta ? Jag känner mig dagligen rädd för att jag inte ska klara det. Att jag inte ska orka igenom det. Att jag gör ett misstag som behåller barnet osv. Vet inte hur jag ska hantera rädslan. Min sambo säger bara att det kommer att gå över. Jo men man vet ju aldrig NÄR! Psykiskt påfrestande. De enda medicinerna som hjälper lite är vanliga lergigan som jag tar till kvällen.

• Arwen77

Alicebritta: hur gammal är din dotter? Är hon på dagis om dagarna? Vad säger din sambo och familj ?

• Arwen77

Ja fy för den känslan !! Om det ändå kunde lätta lite! Hoppas du fortfarande på att det ska bli bättre? Vad har läkarna sagt till dig? Jag är bekymrad över denna enorma trötthet!? Vart kommer den ifrån och hur länge ska den finnas här?! Orkar ju knappt va uppe alls.

• Arwen77

Min bm är helt ointresserad av att vilja ens försöka hjälpa mig. Tyvärr. Lite peppning kan jag tycka inte skulle kosta henne så mkt! Man känner ju sig så ensam utsatt sårbar och helt enkelt helt slut. Man kan inte riktigt tänka klart. Jag vet inte, men vågar man tänka att det kommer att gå över?

• Arwen77

Hur mår ni idag ? Jag är matt och spyr, och är väldigt ledsen min sambo vill att jag håller ut, jag vet inte om jag klarar det

• Arwen77

Skönt att du har en bättre dag! Lergigan comp hjälper inte på mig så jag tar bara vanliga lergigan till kvällen. Brukar få sova på dom. Min sambo säger varje dag att det snart kommer att gå över men jag tror honom inte.

Svar på tråden Hyperemesis