Pyl skrev 2013-03-11 12:12:04 följande:
Jag har oroat mig lite för att jag inte gått upp i vikt och för att jag tycker att magen inte är så stor. Men efter RUL när allt verkade bra känner jag mig lugn och nu har vågen också börjat krypa uppåt. Har kanske gått upp 2 kg och är i v 20. Det är helt klart olika för alla och nog ingenting man ska hänga upp sig för mycket på. Sen är det klart att man ska försöka äta bra och röra på sig. Det vet man ju, men hur lätt är det... Jag äter godis varje dag och får ingen rutin på träningen. Hur svårt ska det vara att ge sig ut på en liten promenad egentligen?
Ligger det något datumförslag på träff ute som jag har missat?
nej, vi håller bara på och försöker få ihop en träff..kanske nångång efter påsk?
Jag har gått upp 10 kg än så länge. jag vill itne upp en massa men tänker försöka sluta tänka på det nu. Dom flesta som ser mig tycker inte jag är så stor ändå...så då får man ta till sig med det. Vill bara magen ska bli större...rädd den ska växa för lite...men d märker jag efter fredag då BM ska börja mäta magen och få lyssna på hjärtat för första gången..