• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • EwMa
    NinaJ skrev 2013-04-11 19:09:30 följande:
    Trodde också att jag skulle bli rastlös av att vara hemma, men det känns bara bra! Vi går på UL varje vecka för att vår ena tvilling knappt växer så vi kämpar på och hoppas på det bästa... Hur går det för er andra?

Oj förstår d blir ett oros moment. Men d e ju bra att dom har koll på dom.

Har med haft ont i ryggen, men nu har det gett med sig. Hoppas d inte kommer tillbaka..

Skrutten i magen rör sig nåt fruktansvärt, ibland är det obehagligt när den snurrar runt eller vad den gör. Men är glad varje gång man känner den.      
  • WeeBee

För mig går det bara bra! Har lite besvär med ont i ryggen, men på det stora hela mår Jag väldigt bra! Jag är pigg å har börjat få tillbaka styrkan i gymmet igen...ovissa övningar känner jag mig till och med starkare än tidigare

Viktuppgången har stannat av lite som tur är! Ligger på 7-8 kg plus nu när jag strax går in v.27.

Men shit...v 27...tiden går fort!

• WeeBee

Ähh...måste varit nått fel på sidan igår...nu kom ett extra av mitt inlägg in oxå.

• WeeBee

Jag har haft problem med korsryggen å smärta ner i rumpan sedan väldigt tidigt i graviditeten...men det blir inte värre i alla fall...så jag fortsätter att träna så länge det går. Å som sagt jag tränar hårt å är stark nu...så pass att det till och med förvånar mig

• WeeBee

Hade ni nån träff förresten?

Det har varit så dött i tråden å jag har inte Facebook så jag hänger inte med.

• NinaJ

Tror inte det blev någon träff, tror inte det har skapats en Facebookgrupp heller :)

• EwMa

Nä, vi har inte haft nån träff ännu. Vet inte vad som händer riktigt.

Kanske sikta på den 5: maj som en fika träff? 

• WeeBee

5e maj kan nog funka för mig oxå! Fika i stan eller var det nån som ville ha det på hemmaplan?

• NinaJ

Är beordrad vila liggandes så mycket som möjligt, så jag kommer tyvärr inte att kunna träffas :(

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013