• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • Vilgot o Lillpyret

Välkommen solskenstjejen!

Jag har *peppar peppar* klarat mig undan en ny släng av illamående denna graviditet men då jag väntade sonen  var det bara mellan veckorna 20-30 som jag inte mådde illa. Framåt slutet satte det igång igen. Det är ju inte så konstigt egentligen, bebisen trycker ju på så mycket så man blir påverad på alla möjliga vis. Glad 

• Vilgot o Lillpyret

Vad tråkigt att det inte verkar vara någon som kan komma till mig den 23:e. Om det verkligen inte är någon som kan så byter vi datum. Det är svårt att hitta en dag då alla kan men några ska vi väl lyckas vara. Glad Kom gärna med förslag på dag!

• solskenstjejen

Tack för välkomnandet

Känner mig helt slut nu, först jobb hela dagen, hämta barnen och laga mat, sedan städa hela huset för i morgon får vi en nattgäst...är bara i v 20 ännu men känns ändå som jag bestigit Mount Everest!

Skall även till BM i morgon igen. Hoppas jag får lyssna på hjärtljuden. 

• Fröken Karin

Hej!

Jag heter Karin, är 32 år och bor också i Göteborg. Jag har BF 3/8 och skulle tycka att det vore roligt att följa den här tråden och träffa andra med BF ungefär samtidigt.

• WeeBee

Jag har börjat känna sparkar nu Tydligt! Igår kände till och med sambon sparkarna!
    Jag fick vänta till vecka 22 innan dessa små sparkar började kännas tydligt.
    Så kul! Jag har känt av henne flera gånger om under dagen idag...inte så mycket...men ändå tydligt å roligt! ÄNTLIGEN!

• MoonFlight

Jaha då var rul avklarat och allt var frid och fröjd. Hon var även snäll och svarade på vad hon trodde det skulle bli och var ganska säker på att det blir en pojk till. Så det blir 2 av varje med andra ord. Bf 17/8 vilket jag räknat med hela tiden.

• EwMa

Välkomna alla nya. Vi börjar bli några stycken. Kul med blandningen med när d e förstföderskor och även såna som varit med förr.

Nu är man i vecka 25. bara 15 veckor kvar hoppas jag. Är bara så sugen på att få snutta bebis och så nyfiken på den lille där inne. Är helt inställd på att det r en pojk, hörde hjärtljuden för första gången i fredags och ska man gå på skrönan e d en pojk. Det låg på 136. Men det kan ju ändra sig till nästa gång.

Men allt såg bra ut, alla värden och allt

Hmm detta med fika...hur har ni det helgen efter påsk? 6/4?

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013