• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • MoonFlight

V 19 idag... Känns underligt att man nästan nåt halvvägs redan. Har världens problem med namn till lille killen... Tur man har lite tid kvar i alla fall.

• NinaJ

Mina pojkar har en puls på 155/160, så jag skulle inte tro på skrocket ;)

• solskenstjejen

Hej på er! 

Har varit i Örebro hela helgen med dottern och hälsat på kompisar, så då är det skönt att vara föräldraredig varje måndag så vi får "landa" lite här hemma innan jobb igen. 

Idag har jag gått halvvägs. Nu är det 140 dagar kvar till BF, känns konstigt att vi snart har en liten bebis här hemma igen (är ju ändå 5 år sen sist...) dock väldigt välkomnande

MoonFlight: Grattis till pojken Kul att ni får två av varje  

• boldog

Hej!
    Mitt namn är Catarina och jag hittade precis denna tråd, är helt ny här. Jag har BF runt den 20/8, inget RUL än men är i vecka 18. Skall bli kul att följa andra som är i liknande sits.

• Pyl

Välkommen Catarina/Boldog!

6/4 funkar som fikadag för mig! Hoppas fler kan?

• EwMa
    Pyl skrev 2013-03-19 18:26:22 följande:
    Välkommen Catarina/Boldog!

6/4 funkar som fikadag för mig! Hoppas fler kan?

Jag kan
  • Vilgot o Lillpyret

I dag var vi på 3D/4D-ultraljud. Det var så kul! Dock fick vi inte så bra bilder då bebisen hela tiden hade händerna och fötterna uppe vid ansiktet. Glad Vi fick det nu 100 % bekräftat att det ligger en liten lillebror där inne!

• MoonFlight

Vilka fina 3/4d bilder... Tänkte oxå göra det men ska vänta någon månad. Vart gjorde du det?
    (Ang något annat, fyller du oxå 14 okt)

• NinaJ

Har varit på Tul idag, positiva nyheten var att pga av att det är dåligt flöde till den lilla tvillingen kan man anta att hans storlek beror på just det och inte på kromosompåverkan, det negativa är att han är jätteliten och vi nu måste åka in varje vecka, eller ja så ofta de får ihop tider... Så om typ 10 dagar igen. Men det är första gången vi har varit på östra utan att jag känt mig som ett mentalt ras av alla dåliga nyheter, så nu ska vi njuta av att kunna vara hyfsat lugna till nästa gång... Men håller mig lite avvaktande till fickor och träffar innan jag vet mer hur det går, är första gången på evigheter jag vågar känna mig försiktigt glad över att vara gravid igen :)

Vilka fina 3D bilder förresten! Jättefint :)

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013