• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • Solhem

Har inte avdelningen bedövande salva om det skulle behövas? Det är nog lika bra att ta med sig en sådan också, så är jag på säkra sidan. Vattensprayflaskan är nog tänkt till ansiktet, men det finns säkert fler möjliga användningsområden som du föreslog Glad

• Vilgot o Lillpyret

Det har de säkert, de har ju en sådan spray som används då man syr men jag vet inte om man kan få mer utav den sedan. Det är nog bäst att ha med eget!

• EwMa

Är lite dött i tråden..hur går det för er allihopa?

Här kämpar man på. Har inte byggt lastbil på 2 veckor, min chef tycker att jag kan ha ordning och reda som uppgift istället, men d går inte att göra 9 timmar om dygnet. så mycket sittande blir d, får väl börja läsa en bok eller nåt. Fick mitt besked från försäkringskassan om havandeskapspenning idag så d e 3:e maj som e min sista arbetsdag, ska bli skönt och kunna va hemma även om jag kommer bli så rastlös.

v 29 imorgon, närmar sig mer och mer.   

• NinaJ

Trodde också att jag skulle bli rastlös av att vara hemma, men det känns bara bra! Vi går på UL varje vecka för att vår ena tvilling knappt växer så vi kämpar på och hoppas på det bästa... Hur går det för er andra?

• WeeBee

För mig går det bara bra! Har lite besvär med ont i ryggen, men på det stora hela mår Jag väldigt bra! Jag är pigg å har börjat få tiolbaka styrkan i gymmet igen...ovissa övningar känner jag mig till och med starkare än tidigare

Viktuppgången har stannat av lite som tur är! Ligger på 7-8 kg plus nu när jag strax går in v.27.

Men shit...v 27...tiden går fort!

• NinaJ

Åh vad skönt att kunna träna! Jag har såna foglossningar att till och med korta promenader gör ont! Och nu har jag fått rekommendationen att vara still för att liten ska växa bättre, så ni får jag inte ens handla, laga mat eller annat sånt, frustrerande men värt det om det hjälper...

• NinaJ

Åh vad skönt att kunna träna! Jag har såna foglossningar att till och med korta promenader gör ont! Och nu har jag fått rekommendationen att vara still för att liten ska växa bättre, så ni får jag inte ens handla, laga mat eller annat sånt, frustrerande men värt det om det hjälper...

• NinaJ

• NinaJ

• NinaJ

Blev det just fyra inlägg från mig eller har telefonen blivit knäpp?

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013