• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • LillaLoppanT

BF+4 idag då :( Börjar bli desperat :) Ringde BM och tiggde till mig en Hinnsvepning klockan 15 idag. Håll tummarna för att den gör nytta!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • TeddyGirl82
    LillaLoppanT skrev 2013-07-24 13:06:26 följande:
    BF+4 idag då :( Börjar bli desperat :) Ringde BM och tiggde till mig en Hinnsvepning klockan 15 idag. Håll tummarna för att den gör nytta!

Håller båda mina tummar!
  • MissKaos

Låt sova! Lär vakna oxh äta snart. Dreamfeed annars

TeddyGirl82 skrev 2013-07-24 13:06:27 följande:
    Nån som har nåt bra tips på hur man väcker en bebis så hon får äta?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Håller tummarna! Övertid är grymt och i denna värmen..

LillaLoppanT skrev 2013-07-24 13:06:26 följande:

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-07-24 13:13:29 följande:
    Låt sova! Lär vakna oxh äta snart. Dreamfeed annars

Men hon har inte ätit på 3 timmar. Hon måste.fortsätta äta så hon inte tappar.i vikt igen. Hon har vaknat lite och sugit men inte mycket. Jag vill inte att d e nåt galet med henne.
  • MissKaos

Testa dreamfeed?

TeddyGirl82 skrev 2013-07-24 13:16:35 följande:
    Men hon har inte ätit på 3 timmar. Hon måste.fortsätta äta så hon inte tappar.i vikt igen. Hon har vaknat lite och sugit men inte mycket. Jag vill inte att d e nåt galet med henne.

• Vilgot o Lillpyret

Åh, vad det är mycket med de nedre regionerna just nu! Blygdläpp som läkt ihop helt fel, ett inre som ser ut att ramla ut när som helst, ett stygn inuti som inte vill lossna, avslag som håller i sig fortfarande, allmän obehagskänsla i underlivet (det känns som att någon hänger i klittan och det är svårt att göra både nummer 1 och 2) och nu i dag var jag på vårdcentralen och fick reda på att jag har urinvägsinfektion. Så nu blir det att äta antibiotika! Ser fram emot att allt ska läka och återgå till det normala (så normalt det nu kan bli). Jag vet inte hur jag ska våga ha sex. Är så rädd för att det ska göra ont där jag brast inuti eller att blygdläppen ska slitas itu... Den är ju bara ihopsydd cirka tre millimeter. Sedan känner jag mig så oattraktiv på grund av hur det ser ut. Åh! Har ni också sådana problem och känslor?

• MissKaos

Tog ett tag innan vi låg efter sonen. Läxkande bröst och öm muff känns inte hothot. Tror du kan focusera på att läka först. Sex ksn väl vänra ett tag?

Vilgot o Lillpyret skrev 2013-07-24 13:49:04 följande:
    Åh, vad det är mycket med de nedre regionerna just nu! Blygdläpp som läkt ihop helt fel, ett inre som ser ut att ramla ut när som helst, ett stygn inuti som inte vill lossna, avslag som håller i sig fortfarande, allmän obehagskänsla i underlivet (det känns som att någon hänger i klittan och det är svårt att göra både nummer 1 och 2) och nu i dag var jag på vårdcentralen och fick reda på att jag har urinvägsinfektion. Så nu blir det att äta antibiotika! Ser fram emot att allt ska läka och återgå till det normala (så normalt det nu kan bli). Jag vet inte hur jag ska våga ha sex. Är så rädd för att det ska göra ont där jag brast inuti eller att blygdläppen ska slitas itu... Den är ju bara ihopsydd cirka tre millimeter. Sedan känner jag mig så oattraktiv på grund av hur det ser ut. Åh! Har ni också sådana problem och känslor?

• TeddyGirl82
    Vilgot o Lillpyret skrev 2013-07-24 13:49:04 följande:

Hmm d låter som du ska sluta tänka på hur d blir sen och fokusera på att läka först. Det kommer sen med samlivet. Man ka njuta av massa hångel och kyssar med. ;) men förstår ditt tänk.

Vad e dreamfeed? Fick i henne mat. Hon e så varm av sig. När hon var lite halvslumrig spolade vi lite ljummet vatten på henne när vi provade om hon vakna mer genom att byta blöja på henne. Men så kan vi ju ibte göra varje gpng heller
Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013