Vilgot o Lillpyret skrev 2013-07-24 13:49:04 följande:
Åh, vad det är mycket med de nedre regionerna just nu! Blygdläpp som läkt ihop helt fel, ett inre som ser ut att ramla ut när som helst, ett stygn inuti som inte vill lossna, avslag som håller i sig fortfarande, allmän obehagskänsla i underlivet (det känns som att någon hänger i klittan och det är svårt att göra både nummer 1 och 2) och nu i dag var jag på vårdcentralen och fick reda på att jag har urinvägsinfektion. Så nu blir det att äta antibiotika! Ser fram emot att allt ska läka och återgå till det normala (så normalt det nu kan bli). Jag vet inte hur jag ska våga ha sex. Är så rädd för att det ska göra ont där jag brast inuti eller att blygdläppen ska slitas itu... Den är ju bara ihopsydd cirka tre millimeter. Sedan känner jag mig så oattraktiv på grund av hur det ser ut. Åh! Har ni också sådana problem och känslor?
Hmm d låter som du ska sluta tänka på hur d blir sen och fokusera på att läka först. Det kommer sen med samlivet. Man ka njuta av massa hångel och kyssar med. ;) men förstår ditt tänk.
Vad e dreamfeed? Fick i henne mat. Hon e så varm av sig. När hon var lite halvslumrig spolade vi lite ljummet vatten på henne när vi provade om hon vakna mer genom att byta blöja på henne. Men så kan vi ju ibte göra varje gpng heller