• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • TeddyGirl82

Man går ner snabbt märker jag. Har på en vecka gått ner 6 kg redan. Magen e inte snygg dock. Imorgon blir d ta bort förbandet och sätta kirurgtejp över istället. Så d inte börjar lukta och så. Mannen får va sjuksköterska. Jag ser ju inte hihi

Hoppas alla haft det bra i värmen.

• MissKaos

Han sov i min armhåla. Enda stället som dög i svettlukten.. vaknade av att han ammade vid ngt tillfälle. Jag gav upp försökte mex att hsn skulle sovs själv det funkade inte för någon.

WeeBee skrev 2013-07-26 01:34:14 följande:
    Jag tror inte att mjölken blir tjock igen...det ska nog vara lite vattnig.

Ang samsovning så har ni rätt om olika direktiv. På BB skulle man ju ha bebis med sig i sängen.

Usch, störande att hon tjötade om plötslig spädbarnsdöd...nu har jag ju varit orolig för bebis andning hela dagen idag å känner mig osäker på sömnsituationen.

Miss Kaos - Hade ni sonen tätt intill er å under samma täcke i sängen? Jag vill ju egentligen ha min lilla så...men vet inte om det är farligt eller inte...ska nog googla lite innan jag somnar!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-07-26 22:56:18 följande:
    Han sov i min armhåla. Enda stället som dög i svettlukten.. vaknade av att han ammade vid ngt tillfälle. Jag gav upp försökte mex att hsn skulle sovs själv det funkade inte för någon.

Så jag gjorde på bb med tilde för och få nån sömn. Och även nu. Men flyttar över henne till hennes säng när hon somnat lite djupare.
  • TeddyGirl82
    SusannneL skrev 2013-07-27 00:48:37 följande:
    Då var man 1år äldre! Hade varit kul om kotten ville komma ut på min födelsedag ;D

Håller mina tummar hehe. Grattis här med.

Måste ju visa min lilla skatt för er.

• Dannii B
    TeddyGirl82 skrev 2013-07-26 18:31:47 följande:
    Grattis på födelsedagen Danii B

Thanx T-Girl82
  • Dannii B
    SusannneL skrev 2013-07-27 00:48:37 följande:
    Då var man 1år äldre! Hade varit kul om kotten ville komma ut på min födelsedag ;D

Grattis...här var vi några som både fick och fyllde år.. kul
  • Dannii B
    TeddyGirl82 skrev 2013-07-27 07:07:43 följande:
    Håller mina tummar hehe. Grattis här med. Måste ju visa min lilla skatt för er.   

Jättefin tjej...
  • TeddyGirl82

Jag sliter mitt hår snart!! Vår dotter har totalt vänt. Förut har hon kunnat sova själv. Nu är det som hon inte finner ro att ligga själv mer. Vet inte vad man ska göra mer. Kan ju ibte fylla henne med mat heller för att hon ska bli lugn. Får väl prova och gå ut och gå med henne i vagnen. Men får panik snart. Sömnbrist totalt och kommer bli feber snart igen.

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013