• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • TeddyGirl82

Jag sliter mitt hår snart!! Vår dotter har totalt vänt. Förut har hon kunnat sova själv. Nu är det som hon inte finner ro att ligga själv mer. Vet inte vad man ska göra mer. Kan ju ibte fylla henne med mat heller för att hon ska bli lugn. Får väl prova och gå ut och gå med henne i vagnen. Men får panik snart. Sömnbrist totalt och kommer bli feber snart igen.

• TeddyGirl82

Nån som har nåt bra tips på en bra napp man kan ha? Som inte är för stor..hon finner ju sig till ro genom att suga men den nappen svärisarna köpte vill hon inte ta.

• MissKaos

Jodå fylla med mat kan du så länge du ammar. När mjölkproduktionen ska ökas suger bebis igång detta genom att äta oftare.

Kan du låta din man gå ut med henne så du får sova?

Sömnbrist är hemskt och det jag fasar för med bebis. Nu när stora sover gott fixar man en ny...

TeddyGirl82 skrev 2013-07-27 10:34:09 följande:
    Jag sliter mitt hår snart!! Vår dotter har totalt vänt. Förut har hon kunnat sova själv. Nu är det som hon inte finner ro att ligga själv mer. Vet inte vad man ska göra mer. Kan ju ibte fylla henne med mat heller för att hon ska bli lugn. Får väl prova och gå ut och gå med henne i vagnen. Men får panik snart. Sömnbrist totalt och kommer bli feber snart igen.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • LillaLoppanT
    TeddyGirl82 skrev 2013-07-27 10:47:30 följande:
    Nån som har nåt bra tips på en bra napp man kan ha? Som inte är för stor..hon finner ju sig till ro genom att suga men den nappen svärisarna köpte vill hon inte ta.
    Avents nappar är små...Nuk tror jag ocså är det.  Till sonen hade jag en som heter Difrax, som är pytteliten, men den är lite svår att få tag på. Googla.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • MissKaos

Hur går det för dig?

LillaLoppanT skrev 2013-07-27 12:33:49 följande:
    Avents nappar är små...Nuk tror jag ocså är det.  Till sonen hade jag en som heter Difrax, som är pytteliten, men den är lite svår att få tag på. Googla.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • LillaLoppanT
    MissKaos skrev 2013-07-27 12:43:48 följande:
    Hur går det för dig?
    Åt skogen :)
  • LillaLoppanT

En veckas övertid nu.... men jag glädjer mig åt väderomslaget iaf :)

• MissKaos

Ieeeuuuu

Det är så vidrigt.

Förstår det. Imorgon ska det bli 30+ och sen åska

Kladdvärme mao.

Jag ska tydligen bygga ett legohus nu.hm hm

LillaLoppanT skrev 2013-07-27 12:48:17 följande:
    En veckas övertid nu.... men jag glädjer mig åt väderomslaget iaf :)

• TeddyGirl82

Hur har ni gjort med babyskyddet ni som ska åka bil med era små? Fram eller bak?

Vi har haft henne fram nu dom få gånger vi åkt. Men idag provade vi bak. Känns bättre när vi är två i bilen då kan jag ha mer koll på henne känner jag. Trösta om hon blir ledsen. Tror inte jag kommer köra djälv sen. Men sen är babyskyddet så lätt att flytta till fram sen med.

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013