• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • MissKaos

Håller man på med en massa cannat läker detlångsammare

TeddyGirl82 skrev 2013-07-28 14:21:17 följande:
    Tack

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-07-28 14:28:30 följande:
    Håller man på med en massa cannat läker detlångsammare

Ok ja jag ska bara ta vatten.
  • MissKaos

OJ! Det är verkligen kvalmigt idag... Känns i kroppen. V 22 idag.. Och jag börjar läääängta efter bebis redan! Har ju en massa planerat som tur är!
    Viktkurvan pekar stadigt uppåt. Jag kommer få jobba för det sedan. Har redan drömmar om att springa en halvmara nästa höst. KÄnns som om varvet är helt orimmligt. Få bebis i dec och göra en halvmara på våren? Njae.. Ska försöka masa mig upp t gymmet och gå på spinning iaf.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-07-28 15:42:29 följande:
    OJ! Det är verkligen kvalmigt idag... Känns i kroppen. V 22 idag.. Och jag börjar läääängta efter bebis redan! Har ju en massa planerat som tur är! Viktkurvan pekar stadigt uppåt. Jag kommer få jobba för det sedan. Har redan drömmar om att springa en halvmara nästa höst. KÄnns som om varvet är helt orimmligt. Få bebis i dec och göra en halvmara på våren? Njae.. Ska försöka masa mig upp t gymmet och gå på spinning iaf.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

Bra och ha ett mål ju. Tycker jac låter vettigt
  • TeddyGirl82
    Gravid BF- LISTAGravid  
    * TeddyGirl82 - 31 år, Torslanda, första barnet 3/7  
    * September2009 - 32 år, Mölndal, andra barnet 17/7
    * LillaLoppanT - 33 år, Mölnlycke, andra barnet, 20/7
    * WeeBee - 33 år, Frölunda, första barnet, 20/7 * Dannii B - 31 år, Mölndal, tredje barnet 23/7
    * solskenstjejen- 29 år, Angered, tredje barnet 5/8
    * SusannneL- 25år, Angered, första barnet 7/8  
    * MoonFlight- 29 år , Skepplanda, fjärde barnet 17/8
    * Chickie- 33 år, nära Kviberg, andra barnet 21/9 * MissKaos - Kviberg, andra barnet 7/12  

BabyFöddaBaby:
    * Vilgot och Lillpyret-  24 år, Brunnsbo, andra barnet född 130623

* TeddyGirl82- Tilde 130719 
  • WeeBee

Min har sovit på sidan sedan hon kom till världen...oftare sidan än på rygg. På BB sa dom att sidan eller rygg är bra...men inte mage!

• TeddyGirl82
    WeeBee skrev 2013-07-28 22:32:20 följande:
    Min har sovit på sidan sedan hon kom till världen...oftare sidan än på rygg. På BB sa dom att sidan eller rygg är bra...men inte mage!

Nä mage vet jag.
  • MissKaos

Min gjorde det hela tiden.

TeddyGirl82 skrev 2013-07-28 21:46:24 följande:
    Är det nån fara när dom sover på sidan redan?

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013