5 veckor än nu min Ivar. Han äter nu ännu oftare, oftast är det 1,5 timme mellan matningarna. Han äter inte lika ofta på natten men ändå oftare än tidigare. Han är skitsur hela nätterna. Det tar så lång tid att få honom att somna om och han vrålar verkligen, som att han hade panik... Det är jättejobbigt. På dagarna är han lugnare men numer kan vi inte bara lägga ner honom i vagnen utan han vill vara i famnen för att sova alternativt för att vara med och se sig omkring. Jag tror att han är i en tillväxtperiod då han äter så ofta och är så arg. Han behöver väl få igång mer mjölk. Jag är faktiskt lite orolig för att han inte får tillräckligt med tanke på hans humör men han ökar bra i vikt och börjar nu bli rejält rund så det borde ju inte vara så... Han håller nu på att växa ur storlek 56 i kläder. Han har fortfarande inte börjat le mot oss men det borde komma när som helst. 4-6 veckor är normalt säger de på BVC. Vilgot var 4 veckor då han började le så man jämför ju lite. Ivar är mycket mer svårflörtad! Och så har han detta dåliga humör som inte Vilgot hade, haha, jag undrar hur han blir som 2-åring... Hujeda mig! Jag är för övrigt helt slut, sover alldeles för lite. De få gånger jag får sova är så korta för sedan ska han ha mat igen och så blir han arg och så sätter den kampen igång. Längtar efter att han ska börja sova bättre om nätterna!