• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • TeddyGirl82
    annvian skrev 2013-07-30 09:19:11 följande:
    Okidok, jag gick in o uppdaterade med mitt o en annan tjejs namn som hade skrivit i tråden.

Har ni träffats någon gång?

Jag, danii b och vilgot&pyret träffades i våras på en lunch sen har d inte varit nån mer. Men snart kanske
  • annvian
    MissKaos skrev 2013-07-30 09:22:50 följande:
    Jag går där. Vem hsr du?
    Ska ha först i dec...
    Din första?

Lycka till Loppan!!

Jag har Jennie Paanen. Det är mitt andra barn. Gick på BMG då oxå men hade en annan barnmorska.

Vem har du?
    TeddyGirl82 skrev 2013-07-30 09:54:48 följande:

Jag, danii b och vilgot&pyret träffades i våras på en lunch sen har d inte varit nån mer. Men snart kanske
    Kul :)
  • MissKaos

Samma bm! Fast hon har gift sig och bytt efternamn under sem! Jättenöjd med henne. Hadecen annan bm med sonen som jag inte inte alls gillade

annvian skrev 2013-07-30 10:10:13 följande:
    Jag har Jennie Paanen. Det är mitt andra barn. Gick på BMG då oxå men hade en annan barnmorska.

Vem har du?Kul :)

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • annvian
    MissKaos skrev 2013-07-30 10:27:59 följande:
    Samma bm! Fast hon har gift sig och bytt efternamn under sem! Jättenöjd med henne. Hadecen annan bm med sonen som jag inte inte alls gillade

Just det ja! Hon skulle ju gifta sig. Ska till henne den 8 igen. När fick du din son? Vi fick vår tjej 111127
  • MissKaos

Jan -09!

Jag och loppan har varit med i samma grupp sedan dess

Har tid hos henne eehhh sen? Om två vecor typ. Är bara i v 22 men nu börjar det med mer frekvens hos bm. Fick lyssna på hjärtst sist. Hörde det på kubb ul det är häftigt

annvian skrev 2013-07-30 11:05:22 följande:
    Just det ja! Hon skulle ju gifta sig. Ska till henne den 8 igen. När fick du din son? Vi fick vår tjej 111127

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Grattis!

Ja en rejäl bebis gick fl bra?

Hoppas ni kan åka hem snart.

Tack! Nu börjar magen vara ivägen.

solskenstjejen skrev 2013-07-29 19:25:40 följande:
    MissKaos: fin mage du har :)

Teddy: Skönt att tjejen går upp i vikt.

Kl 13:40 föddes vår lille Edvin. Han vägde 4780gr och är 54cm så det var en redig klump

Han mådde ok men får lite syrgas för att hjälpa andningen att komma igång. I övrigt såg han fin o bra ut tyckte de.

Känns lite konstigt för mig att ligga på BB utan min bebis i samma rum. Han ligger ju på neontalavdelningen. Min man gick precis för att titta till Edvin och även för att vara med vid matningen som snart är dags.

Jag hoppas kunna ta mig upp ur sängen imorgon så jag oxå får hålla honom igen.

Hur går det för er andra??

LillaLoppan?? Några känningar?

• Dannii B

Grattis alla som fått smått... Lycka till med igångsättningen Lilla Loppan. Usch... jag är helt med på att inte ha fler barn men när man sitter med dyrgripen i famnen så riktigt hugger det i mammahjärtat. Vet att det går över sen när de blir mer självgående. Tror det är hela grejen med att känna sig " behövd" som spökar. Tänker. .jag e ju bara 31...kanske när jag e 35.. men vem orkar börja om och så håller jag på. !!!!!!!!!!!! 20 kg att bli av med..tack som fan foglossning...har ett sötsug som inte är av denna värld Står emot med allt jag har..måste hitta ngt som tar bort det. Tips? ???

• TeddyGirl82

Hoppas d gått bra loppan

Danii går d inte med frukt istället?

Har en tjej som inte finner sig till ro och somna idag hur trött hon än är. Stackars liten d e ju varmt för henne med. Nackdelen med denna årstiden.

• LillaLoppanT

Det kom igång av sig självt! Vaknade strax innan sex av en värk. 10.44 föddes Freja! 3325g 51cm

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013