• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • Vilgot o Lillpyret

MeandI-visning hos Stilling

Den 1:e september kl. 13:00 kommer jag att ha en MeandI-visning hemma hos mig. Min vän Alexandra kommer att visa upp höstens kollektion. Jag kommer att bjuda på fika. Ta med ditt/ dina barn, kom och umgås med andra mammor och titta på riktigt fina kläder! Det är inget köptvång, vill du bara komma och fika så är du välkommen ändå. 

Om du är intresserad så får du gärna bli vän med mig på Facebook ("Michaela Stilling F.d. Rehn"). Jag har evenemanget där och det blir smidigare för mig och Alexandra om alla gäster är samlade. 

Hoppas att vi ses! 
  • SusannneL

Tack för gratulationerna!

Gu så svårt det kan va att namnge ett barn! Han är fortfarande namnlös stackarn :P

Han får dras med sitt smeknamn från magen "pricken". Fniss*

• MissKaos

Min unge kommer inte bli naken och tydligen inte jag heller. Kollade in denna tröjjan före somamren precis när jag var nygravid. DEN ska jag ha! Kom till Babyproffsen idag för att lämna in vagnen på renovering. Hittade den inte! Och blev lite deppig. Sen blev jag mycket gladare det fanns två kvar på reastången 50%. Hoppas nu bara strl S funkar efter fl... Provat den men den sitter ju apskumt pga magen... Bodyn satt fast i tröjjan sas och 350 kr på rea var ju knappast billigt..
    Vilgot o Lillpyret skrev 2013-08-13 11:32:29 följande:
    Var köper ni de kläderna? Duns har ju superfina kläder men jag har bara sett dem på nätet. Det är ju så mycket roligare att shoppa i en riktig affär där man kan klämma och känna.

På Linnestan. Vet du var supersushi ligger? Precis jämte.. JA affär är så mkt roligare..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • TeddyGirl82

Har fått tips om ergobaby. Men tycker dom e dyra..även begagnat. Budat på tradera på en babybjörn. Ångrar jag inte köpte på ullared. Måste prova. Hon sover inte mycket på dagarns. Bara lite om jag ligger brevid och hon får snutta..

• MissKaos
    TeddyGirl82 skrev 2013-08-13 15:11:12 följande:
    Har fått tips om ergobaby. Men tycker dom e dyra..även begagnat. Budat på tradera på en babybjörn. Ångrar jag inte köpte på ullared. Måste prova. Hon sover inte mycket på dagarns. Bara lite om jag ligger brevid och hon får snutta..
    BB är så obekväma.. Jobbigt att bära i och bebis sitter oergonomiskt.
    Dom hade ngn Ergo på rea på Babyproffsen (backaplan) tror jag, tyckte jag såg en där idag. Minns inte priset. Ring och fråga om du vill ha en ergo?
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

..kollade både Beco och Ego på tradera. Svindyrt! MKt pengar..

• TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-08-13 15:24:23 följande:
    BB är så obekväma.. Jobbigt att bära i och bebis sitter oergonomiskt. Dom hade ngn Ergo på rea på Babyproffsen (backaplan) tror jag, tyckte jag såg en där idag. Minns inte priset. Ring och fråga om du vill ha en ergo?
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

Ja jag vet d e mycket pengar för nåt man använder ett kort tag
  • MissKaos

Fast kort tid? Kan man inte böra pö ryggen i den sen? Isak bar jag sista gången nör han var två..

TeddyGirl82 skrev 2013-08-13 15:29:54 följande:
    Ja jag vet d e mycket pengar för nåt man använder ett kort tag

• MissKaos

Och säljer du den? Pengar tbx..

Jag kommer sälja det som är kvar av sjalar och selar sen..

• sri

Ja har en babybjörn o tycker den är toppen, men har å andra sidan inte testat ngt annat märke så säger inte emot er andra som inte tycker om den;)

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013