• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • TeddyGirl82

Ja d kan inte skada och prova med sele. Blir hon trött så blir hon.

Ska prova ligga på mage idag med.

Först tvätt då fröken bestämde sig att idag var en bajsar dag

• TeddyGirl82

Ja d kan inte skada och prova med sele. Blir hon trött så blir hon.

Ska prova ligga på mage idag med.

Först tvätt då fröken bestämde sig att idag var en bajsar dag

• TeddyGirl82

Nu e en ergo beställd. Får den av mamma och pappa. Så hoppas den kommer till fredag.

Promenerat en timma med henne sovandes med. Hade kunnat gå längre så hade hon sovit mer. Men jag ska orka med hihi

• SusannneL

Ajj mina bröst! :'(

Dom har svällt till det 3 dubbla under dagen. Har preparerat med ipren,varm dusch + massage & nu varm vetekudde.

Känner mig lite lurad på hur "lätt" det ser ut att bli mamma. Aotch :(

• MissKaos

Det gör ont att bli mamma! Är det stockning på g eller har det runnit till mkt mjölk? Stockning är hemskt *brr*

Fick en gin present igår. Stödstrumpor och choklad ? bra av gubben!

SusannneL skrev 2013-08-14 21:22:33 följande:
    Ajj mina bröst! :'(

Dom har svällt till det 3 dubbla under dagen. Har preparerat med ipren,varm dusch + massage & nu varm vetekudde.

Känner mig lite lurad på hur "lätt" det ser ut att bli mamma. Aotch :(

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • TeddyGirl82
    Ajj mina bröst! :'( Dom har svällt till det 3 dubbla under dagen. Har preparerat med ipren,varm dusch + massage & nu varm vetekudde. Känner mig lite lurad på hur "lätt" det ser ut att bli mamma. Aotch :(

Blev d inte bättre alltså?
  • SusannneL

Det känns något bättre.

Men när han suger ömmar det väldigt.

Blir osäker på om han suger rätt.

Ögonen går i kors,lillen har velat ha tutte mer eller mindre hela natten.

Funderar på att ta till med napp

Han blir lugn o sover när vi sätter in lill fingret.. Så de borde ju bara va sugbehov?

Vad tror ni? På bb sa dom ju att man helst ska vänta till amningen e i ordning..?

• TeddyGirl82
    SusannneL skrev 2013-08-15 08:11:16 följande:
    Det känns något bättre. Men när han suger ömmar det väldigt. Blir osäker på om han suger rätt. Ögonen går i kors,lillen har velat ha tutte mer eller mindre hela natten. Funderar på att ta till med napp Han blir lugn o sover när vi sätter in lill fingret.. Så de borde ju bara va sugbehov? Vad tror ni? På bb sa dom ju att man helst ska vänta till amningen e i ordning..?

Så sa dom till oss med. Men om du ger han napp direkt efter han verkar nöjd med att äta så kan han ju prova napp en stund. Om han nu vill ha den..så gör vi i alla fall
  • Dannii B
    Ajj mina bröst! :'( Dom har svällt till det 3 dubbla under dagen. Har preparerat med ipren,varm dusch + massage & nu varm vetekudde. Känner mig lite lurad på hur "lätt" det ser ut att bli mamma. Aotch :(

Fyyy för mjölkstockning....hoppas det släpper. Det gör ju så förbannat ont och sen ska man pumpa och lååta bebis suga på det...härligt
Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013