sri skrev 2013-08-13 17:10:30 följande:
Ja har en babybjörn o tycker den är toppen, men har å andra sidan inte testat ngt annat märke så säger inte emot er andra som inte tycker om den;)
babybjörn är toppen för lätta bebisar, men inte så kul när dom blir lite större. När sonen vägde dryga 7 kilo, så gick jag till BVC med honom i en babybjörn.. Mina axlar höll på att dö... det gjorde så himla ont! Då hade jag "original" som typ bara belastar axlarna. Dom har iofs bättre modeller också.
Sen lånade jag en ergonomisk bärsele när vi åkte på semester, och kunde bära en hel dag, utan problem :)
Vilgot o Lillpyret skrev 2013-08-13 11:58:47 följande:
MeandI-visning hos Stilling
Den 1:e september kl. 13:00 kommer jag att ha en MeandI-visning hemma hos mig. Min vän Alexandra kommer att visa upp höstens kollektion. Jag kommer att bjuda på fika. Ta med ditt/ dina barn, kom och umgås med andra mammor och titta på riktigt fina kläder! Det är inget köptvång, vill du bara komma och fika så är du välkommen ändå.
Om du är intresserad så får du gärna bli vän med mig på Facebook ("Michaela Stilling F.d. Rehn"). Jag har evenemanget där och det blir smidigare för mig och Alexandra om alla gäster är samlade.
Hoppas att vi ses!
Jag tyckte jag kände igen ditt namn så väl. Var tvungen att kolla, och vi har en gemensam vän på FB, så förmodligen har jag sett nån kommentar eller så från dig :)
Jag kommer gärna på en Me&I-träff. Lägger till dig.