Gravid i Göteborg 2013
Teddygirl, är detta något utökat hörseltest?
Idag har vi fotat Freja i fotostudio :)
Här är första bilden, men fler är på väg :)
Vad fin hon är! så söt...
Mjukisbyxor. Egna hygiengrejjer. Ätbarasaker. Man blev svinhungrig..amningsbh. egen filt till bebisinkl en tunn at läggs över huvufändan på plastvagnen. Dersd lampor i matsal på bb är bright light för sovvande bebis. Amningströjja. Mobilladdare kamera och laddare. Sportflaska till fl liggavoch dricka ur glas är sådär smidigt.
Jag hade med pripps sportdryck 2st. Det var bra. Klarade inte äta under fl direkt. Hade bm att mata mig med glass. . Ska ha med gel för långdistans löp denna ggn. Är van vid dom från längre löppass /lopp. Laddar med pripps med tror jsg eller ngt likande. Ska packa ner recovary bars till efter. Jag var på fl 15h innan han kom ut. Höll åå hemma länge innan. Tufft jobb! Hade en jättebra fl dock
Bananer är alltid bra. Och annat man kan äta medans man ammar...
MInns rinnbajset. Har därför köpt mkt kläder till mini! Trodde jag köpte såååå mkt till Isak. Sen fick vi akutåka till Lindex när han var ngn månad, fast vi fick en del. Det läckte och så spydde han en del. OCH så kissade och bajsade han igenom nattetid... Har köpt 5 set i strl 50. Ngt är stort...
HAr iaf köpt både i strl 50 och 56. Shoppat tidigt.. MEN jag har ju redan foglossningar kanske inte kan gå på stan sen? Och fram emot jul? Jag älskar att gå på stan under julruschen för att kolla på folk. Då ska mina julpaket vara inhandlade klart. Möjligen ngn liten sak kvar.
Var nog mest ett skämt ![]()