TeddyGirl82 skrev 2013-10-14 19:14:04 följande:
Bor i tlanda. Men jag känner att jag kommer bara gå ner mig mer, jag e inte folkskygg. Men vill liksom må bra för att kunna öppna mig lite mer. Känner att det blir bättre och bättre.
bara Tilde som är lite speciell just nu. Hon äter oregelbundet, men går upp i vikt. Men känns som hon är liten i maten, men hon säger till om hon är mer hungrig. Och får såna gallskrik. Mest för hon e trött och inte vet vad hon vill. Börjar lära mig skriken ordentligt nu
Okej. Men kan ju va skönt kanske att få träffa andra i liknande situationer.. även om man inte är folkskygg så tror jag de kan va skönt med små grupper med. Skönt att det är på väg åt rätt håll iallafall och hoppas du snart kommer ur det!
Okej, låter lite som min Matheus faktiskt. Läste på nån tråd att deras 3 veckors bebisar åt 120 ml.. blir helt chockad!! nu är Matheus två veckor men han äter MAX 60 ml.. mest 30 ml, då äter han lite mer ofta.. men ändå.. känns verkligen liten i maten. Och känner igen det där me o va trött o inte veta riktigt.. eller inte kunna komma till ro.. så har Matheus varit den senaste veckan iaf.. o nu har han börjat kräkas upp maten också ;( men ikväll så har de faktiskt inte varit något gnäll/skrik alls. Så himla skönt. Nu har han sovit två timmar så får väl se hur natten blir här..