• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • MissKaos

Fått tid på söndag på östra.

Varit inne nu trodde det var vattnet som gått. Massor. Men nej.. falsk vatteavgång.

TeddyGirl82 skrev 2013-12-20 10:22:41 följande:
    Barnmorskan på mvc bokade in en tid när jag var på sista kontrollen innan det blev bf+14.

Och på dagen med 14 dagars överbutenhet sattes jag igång. Så jag tycker d låter konstigtatt det är skickat en remiss när dom kan boka tid direkt..

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Tror det är ändrat. en koordinator ringde upp och bokade tid.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Stor kram!

Snultan skrev 2013-12-14 20:31:28 följande:
    Jag beklagar!

Min gudfar fick ett cancerbesked i veckan och en av min pappas vänner är döende i cancer... hemska sjukdom!!!!!

• Snultan

Tack. Håller tummarna på att din bebbe tittar ut nu helgen och att ni kommer hem innan julafton

Matheus 131002!
  • TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-12-20 10:48:01 följande:
    Tror det är ändrat. en koordinator ringde upp och bokade tid.
    Kan vara så. Men skönt att du fått en tid nu i alla fall. Och hoppas att allt går bra med.
  • MissKaos

Elsa kom kl 7. 52cm och 4kg

• MissKaos

Hon är underbar

• LillaLoppanT

Åhå!

Har hon fått ett namn nu också <3

Grattis, en än gång!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • MissKaos

Tror det! Vi prövar det..

LillaLoppanT skrev 2013-12-21 13:34:18 följande:
    Åhå!Har hon fått ett namn nu också Grattis, en än gång!

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013