Snultan skrev 2013-11-22 22:36:36 följande:
Här har vi gått och blivit förkylda!
Trist! Hoppas ni blir bättre.
sri skrev 2013-11-22 22:51:48 följande:
Nej har provat vid 2 tillfällen o inte hjälpt, han bajade faktist nyss så nu hoppas jag han blir sig själv igen, köpte semper droppar igår oxå vet inte om det gör ngn direkt skillnad men kan ju vara värt att testa.
Bara helamning? Då kan d gå lång tid fick jag höra. Inget man kan göra sa bvc när jag var där i samma sits. Dom blir ju inte lätt förstoppade när dom ammas.
Vilgot o Lillpyret skrev 2013-11-23 22:12:13 följande:
Med Ivar går det bra. Han har än så länge smakat gröt, potatis, banan och plommon. Gröt älskar han! Han skriker när man matar för långsamt. Potatis har vi bara testat en gång, ska göra det i morgon igen. Får se om det slinker ner då. Ivar är en glad liten unge som kan sitta en liten stund, rulla från mage till rygg har han bara gjort två gånger men stark är han så jag tror bara att han glömt bort hur man gör. :) Han älskar att st upp när man håller honom i händerna och så biter han på allt nu (medan han morrar, hehe). Hans idol är storebror och han skrattar så fort Vilgot skojar lite med honom. Han har sittvagn sedan ett par veckor tillbaka och det fungerar bra. Han var så trött på att ligga. Bra för honom att sitta mer också med tanke på hans platta bakhuvud. Med mig är det så där. Jag är extremt trött, orkar knappt träffa folk längre. Sover dåligt, Ivar äter ofta om nätterna, Vilgot är supertrotsig, min man jobbar mycket och kommer hem sent. Är också förbannat trött på att min kropp inte vill läka efter förlossningen. I dag är det 5 månader sedan jag födde och det svider fortfarande när jag kissar, torkar mig och så vidare. Ska till en läkare (igen) nästa vecka. Får se vad han säger denna gång. Är sugen på ett tredje barn men om detta inte går över så kommer det aldrig bli av. Vi kan ju liksom inte ha sex... :(
Jösses. Tänker du redan på en tredje? Läk ordentligt och få ordning på det sen kan man ju se om d går eller ej utan att måla fan på väggen för tidigt . Hoppas självklart det läker.