• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • September2009

Hej på er alla :) Ej hunnit skriva så mycket haft så lite tid över som vanligt.. Blir det träff denna veckan? Jag kan i så fall på torsdag om gubben låter mig ha bilen, tror inte det ska bli några problem. Måste dock hämta på dagis kl 14.

҉ ♥♥♥♥ Mamma till Joel 17/9-09 ♥♥♥♥ ҉
  • MissKaos

Måste ta det lugnt imorgon. Trött och en del sdr. Torsdag klipptid slingor och bm! En heldag mao.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • LillaLoppanT

Nu har jag skaffat mig andra planer... Var ju inte nån jätterespons direkt...

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • sri

Torsdag var min enda lediga dag denna vecka så det betyder städa..men nu ser jag att du har andra planer ändå så nästa gång

• Dannii B

Hi y'all.... hur många är det som ännu går i väntans tider? Har dop på lördag. ..fick en dumsnål ide och bestämde mig för att ha " dopfesten" hemma med 40 pers...kan ju erkänna att jag bittert ångrar det nu när jag har 900 grejer som ska fixas. När blir man normal i skallen igen efter barnafödandet...?? Nä nu ska jag pressa ner mig i ett par brallor där sömmarna redan nu gråter av skräck och kila iväg och handla inför lördagen...yeay...not. Må så gott alla..

• TeddyGirl82
    Dannii B skrev 2013-11-13 09:58:22 följande:
    Hi y'all.... hur många är det som ännu går i väntans tider? Har dop på lördag. ..fick en dumsnål ide och bestämde mig för att ha " dopfesten" hemma med 40 pers...kan ju erkänna att jag bittert ångrar det nu när jag har 900 grejer som ska fixas. När blir man normal i skallen igen efter barnafödandet...?? Nä nu ska jag pressa ner mig i ett par brallor där sömmarna redan nu gråter av skräck och kila iväg och handla inför lördagen...yeay...not. Må så gott alla..

Ja dop e mer jobb än man tror. Är så glad att vårt e över.

Ja kläder e fan inte roligt än. Gick ner men upp igen. Men kämpar vidare.

Annars flyter dagarna på. Mycket tårtbeställningar. D e kul.

Tilde har börjat rulla runt till mage. D går så fort. Även börjat med smakportioner med blandade resultat.
  • Dannii B
    TeddyGirl82 skrev 2013-11-14 09:13:30 följande:
    Ja dop e mer jobb än man tror. Är så glad att vårt e över. Ja kläder e fan inte roligt än. Gick ner men upp igen. Men kämpar vidare. Annars flyter dagarna på. Mycket tårtbeställningar. D e kul. Tilde har börjat rulla runt till mage. D går så fort. Även börjat med smakportioner med blandade resultat.

Dopet avklarat..gick bättre än förväntat med 40 pers i ett hus. Jättekul att de lärt sig rulla runt....nu vill jag att hon oxå lär sig ta napp och flaska riktigt så jag kan sluta amma. Vill sååå gärna börja träna. Hur gör jag?? Hur gör ni med smakisar??? Eget eller köper ni??
  • MissKaos

Väntar... nu har vi beställt inredbing till klädkammaren. Sista stora projektet sen får bebis gärna komma!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • TeddyGirl82
    Dannii B skrev 2013-11-18 15:15:13 följande:
    Dopet avklarat..gick bättre än förväntat med 40 pers i ett hus. Jättekul att de lärt sig rulla runt....nu vill jag att hon oxå lär sig ta napp och flaska riktigt så jag kan sluta amma. Vill sååå gärna börja träna. Hur gör jag?? Hur gör ni med smakisar??? Eget eller köper ni??

Jag köper. Blev inget bra när jag försökte eget med morötter och potatis. Bär och frukt går bra. Plus köper gröt med
Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013