Vilgot o Lillpyret skrev 2013-11-25 09:37:07 följande:
Jösses. Tänker du redan på en tredje? Läk ordentligt och få ordning på det sen kan man ju se om d går eller ej utan att måla fan på väggen för tidigt . Hoppas självklart det läker.
Det är väl klart att jag måste läka ordentligt, problemet är ju bara att jag inte gör det. Det är inte normalt att det gör ont så här lång tid efter en förlossning. Jag är orolig för att det aldrig kommer bli bra eller att jag måste sys igen. Jag blev snabbt sugen på ett barn till men som det ser ut nu så kommer det aldrig bli av. Vad är det som är så konstigt med att längta efter fler barn? Och vad är det som är så konstigt med att vara ledsen över att underlivet är förstört?[/quote]
Det var inte menat som att du är konstig för.du vill ha barn redan. Bara inte vart med om någon som vill det så tätt inpå. Förstår man vill ha en liten till helt klart för dom e allt bra mysiga.
Och att du e ledsen förstår jag med. Hade jag.med varit för man vill ju va hel där nere påalla sätt så var inget negativt alls med mitt inlägg