Råkade trycka iväg svaret, jobbigt skriva i mobilen, var så rädd att allt bara försvann puh!
Satt alltså igår kväll efter vi bestämt att vi skulle fara ner och gratta grabben och sydde ett långt flaggspel som jag tänkte skulle passa i hans rum, det blev jättefint och han blev glad, sånt värmer.
Stressigt är bara förnamnet bu för tiden, och det har inget med julen att göra, att vara hemma gör att man har massa press på sig att det ska vara städat och att mat ska lagas varje dag, samtidigt som man ska underhålla två små.. Dagarna då äldste sonen är på dagis är väl ok, då hinner jag dona lite själv och pyssla med mina syprojekt å annat men det är ytterst korta stunder, de stunder minstingen sover är ju de ända man har för att hinna återhämta sig tycker jag. Karln nin inser inte riktigt vilket jobb det är när man har båda de dagar äldste inte är på dagis, han kan inte fatta hur jag kan vara totalt slut när väl båda har somnat men så är det allt som oftast. Vi har ju heller inga släktingar här i närheten som kan passa dem när man själv skulle vilja ha någon barnfri dag, långt ifrån alla har den lyxen! Ungarna är såklart det bästa man har men alltså en anledning till att jag inte orkar vara så aktiv och skriva speciellt ofta.
Jag hoppas dock att alla mår bra och får en mysig jul med nära å kära! Och visst vore det mysigt att träffas nångång nu när alla bebisar kommit äntligen!