• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • TeddyGirl82
    Dannii B skrev 2013-11-18 15:15:13 följande:
    Dopet avklarat..gick bättre än förväntat med 40 pers i ett hus. Jättekul att de lärt sig rulla runt....nu vill jag att hon oxå lär sig ta napp och flaska riktigt så jag kan sluta amma. Vill sååå gärna börja träna. Hur gör jag?? Hur gör ni med smakisar??? Eget eller köper ni??

Och med.napp och flaska är.d väl bara att.nöta så.mycket man kan. Men alla barn gillar ju inte d har jag fått.höra
  • MissKaos

Jag gjorde båda till isak. Köpte endel gjorde endel. Köpte gröt vet kag. Mosade potatis med gaffel +lite lite av kokvattnet.

Dopet avklarat..gick bättre än förväntat med 40 pers i ett hus. Jättekul att de lärt sig rulla runt....nu vill jag att hon oxå lär sig ta napp och flaska riktigt så jag kan sluta amma. Vill sååå gärna börja träna. Hur gör jag?? Hur gör ni med smakisar??? Eget eller köper ni??

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Jag gjorde båda till isak. Köpte endel gjorde endel. Köpte gröt vet kag. Mosade potatis med gaffel +lite lite av kokvattnet.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Dannii B

Det blir nog samma här. Trots att det kommer åka i bingen innan man kommit till hälften av burken.

• MissKaos

Isak har aldrig använt napp inte tagit flasks och åt gröt ett kort tag. Han föredrog bröstmjölk... ska bli spännande stt se hur denna bebisen blir

TeddyGirl82 skrev 2013-11-18 19:35:15 följande:
    Och med.napp och flaska är.d väl bara att.nöta så.mycket man kan. Men alla barn gillar ju inte d har jag fått.höra

• TeddyGirl82

Jag fryser in även färdiga burkmaten i ishållare. Har man inte värmt hela burken ska d inte vara några problem

• Dannii B
    TeddyGirl82 skrev 2013-11-19 15:15:50 följande:
    Jag fryser in även färdiga burkmaten i ishållare. Har man inte värmt hela burken ska d inte vara några problem

Ahhh där sa du något...har jag faktiskt aldrig tänkt på att man kan göra. Tackar...
  • TeddyGirl82
    Dannii B skrev 2013-11-22 11:24:08 följande:
    Ahhh där sa du något...har jag faktiskt aldrig tänkt på att man kan göra. Tackar...

Hehe inga problem. E ju inte direkt lockande och slänga så.mycket. stog i broshyren man fick på bvc

Lite dött i denna tråden..vi som var så många.ett tag
  • MissKaos

Ja var är alla?

Här är det 14 dgr till bf. Vill ha ut bebis men öär väl bli igångsatt om 25dgr..

• sri

Jag har inte vart så aktiv här jag vet men min lilla har haft det jobbigt m magen o inte bajat på 10 dagar vilket ska vara ok då jag ammar men han har inte mått bra o vart väldigt orolig främst på nätterna så min energinivå är inte så hög nu, har blivigt lovad att få sova i helgen så hoppas min ork kommer tillbaka.

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013