Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Gravid i Göteborg 2013

Vi åkte till Thailand när Isak var två. Gick jättebra. Skulle inte åks med spädis.. vi pratar om stt resa nästa höst kanske teneriffa typ..

Resfeber! !

TeddyGirl82 skrev 2013-08-22 07:33:14 följande:
    Ja så brukar vi med göra när vi åker till Turkiet. Hoppas kunna göra så med sen när hon kan gå och är större. Nu känns lite fel och åka hihi

Men hoppas ni får en skön semester

Ännu en natt då hon inte vaknar. Det är helt otroligt. 21:45-05:30. Känner mig lite bortskämd.

Måste ställa in bärselen med. Känns lite lurigtnär man e själv. I helgen kanske

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Testade babynest och lämnade tbx det med Isak. Han gillade att sova i vagninsatsen så jag bar upp den soch ställde i hans säng ngn gång där.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Fint Teddy! Jag gillar färg

I bilen nu... so byebye..

Inboxa snälla namnet ang me and i vill så gärna komma!

• MissKaos

Man kan be att få gå längre men fy!! Jag gick +16 med stora. Gräsligt.fårse

LillaLoppanT skrev 2013-08-28 18:10:56 följande:
    Man får gå till 42+0 som mest. 

Men när min store son föddes, så var det tre veckor. Så det  är nog därför du hört olika. Dom har ändrat :)

• MissKaos

Nätet dör.. ligger vid poolen. Hemresa inatt. Lyxigt med bad och buffé varjedag. Hotellfrukost borde alla preggosar få känns sådär att åka hem och jobba nu. Varfördet, lixom? Bebisen har blivit märkbart starkare under veckan här! Oj vilka sparkar jag får!

Teddy - tycker din karl beter sig mkt illa. Barn är lika ansvar för båda. Bränner du ut dig blir det inte kul. Min man gjorde det precis när ettan kom och detrvar så jobbigt. Gräslig. Jag har fortfarande stödkontakt eftet det... om inte du kan gå ut kan inte han. Ammbing ställer ju till det såklart men tar bebis flaska så går det vara borta ett par timmar. Och din äter ju ers med. Hoppas vår tvåa kan tänka sig det ibland iaf. Eller pumpat på flarra. Ettan ville inte ha ngt dera.

• MissKaos

Nätet dör.. ligger vid poolen. Hemresa inatt. Lyxigt med bad och buffé varjedag. Hotellfrukost borde alla preggosar få känns sådär att åka hem och jobba nu. Varfördet, lixom? Bebisen har blivit märkbart starkare under veckan här! Oj vilka sparkar jag får!

Teddy - tycker din karl beter sig mkt illa. Barn är lika ansvar för båda. Bränner du ut dig blir det inte kul. Min man gjorde det precis när ettan kom och detrvar så jobbigt. Gräslig. Jag har fortfarande stödkontakt eftet det... om inte du kan gå ut kan inte han. Ammbing ställer ju till det såklart men tar bebis flaska så går det vara borta ett par timmar. Och din äter ju ers med. Hoppas vår tvåa kan tänka sig det ibland iaf. Eller pumpat på flarra. Ettan ville inte ha ngt dera.

• MissKaos

Att vara osäker är ok men inte sättet han coopar med det.

Är tacksam att min man börjat prata om att ha mer städhjälp i början. Har varannan vecka nu. Och stt hsn planersr att höra grejjer med stora så inte han känner sig helt bortskuffad. Min mamma blev arbrtslös nu och pappa pensionär så lite hjälp kanske vi kan få fast dom bor 2h bort och har tre stora hundar..

TeddyGirl82 skrev 2013-08-29 14:46:37 följande:
    Ja jag vet inte vad det är med han. Han måste ju våga med. Osäker med sitt barn funkar inte har jag märkt.

Han har till november på sig för då ska jag på ladies night. E besviken på han.

• MissKaos

Vaknade av magont inatt, eller snarare sov inte. Hade mkt sd igår kv. Nu har det återkommit. Sd gör inte ont. Öm på magen mottfram. Trött irriterad grinig. Känns som irritation i kroppen åå mgt vis. Fundersde å att åka in inatt. Fundersr på att ringa in men känner mig fånig... ska til jobbet imorgon men känns jst nu inte som om det kommrr gå. Börjar få huvudvärk. Var sådär äckelvarm på fm. Ingen feber dock. Undrar vad detta är? V27 påbörjas idag.

Hur hade ni gjort? Funderar på att maila bm imorgon och be om råd? Går man snällt till jobbet?

• MissKaos

På fl. Åkte in. Ctg och ul gjord. Hsr sd och en sjövild bebis. Kontroll av tappen ska göras. Bm pratar om inläggning för obs. Hoppss den inte är påverkad! Tror dom skickar en urinodling.

• MissKaos

Allt ok. Sannolikt uvi som spökar. Fått selexid och ska bli hemma imorgon. Nu sängen..

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013