Gravid i Göteborg 2013
Det gör den. När bebis fostervatten moderksjaa och vatten i kroppen är ute bara det ärmkt kilon. Sen går man köra på med bra mat och barnvagnspromenader.
Det gör den. När bebis fostervatten moderksjaa och vatten i kroppen är ute bara det ärmkt kilon. Sen går man köra på med bra mat och barnvagnspromenader.
Jag kommervmed gå hemma 60dgr före bf. Planerar vattengympa och spinning bullbak fylla frysen med mat ullared och ett mindre ombygge... tvätta babygrejjer fixa och dona oxh evt ha sonen hemma ngn dag.
...fast det var ju inte bebisen som inte han äta utan.mamman...
Nej folk hållerpå med sådant. Bebisar har inbyggt överfyllnadsskydd. Dom kräks lite -eller mkt. Magknip får dom av en massa saker och det vet farmödrar mormödrar blandade tanter allt om. Fast dom vet olika... min mormor fnös och sa "gå och titta i lafugården"kalvarna äter när dom är hungriga.Mata barnen. Om den där tre timmar grejjen som var förr. Klok tant tror jag
Gammal bondmora.. mao lyssna på signalerna vi vet nog mer på instinkt än vi tror..

Åhhh funderadepå body med. Får gå igen på lunchen. Hittar en fläck på äppledressen ingen påden andra.
Tönkte på diig när jag stod där!