TeddyGirl82 skrev 2013-08-20 15:18:46 följande:
Dessa kommentarer man fick..man saknar dom inte hihi. Fast fick höra sanningen från mannens systerdotter. " Du har ju fortfarande stor mage" hehe 5 åringar e raka i alla fall
Massa fin shopping du gjort och fin mage! Vår loppa börjar redan växa ur saker. Ullared blir utan bebis, utsätter henne inte för d när mormor och farmor vill passa. Men d nlir till jul. Då e jag nog redo och lämna bort henne med.
Så sugen på färga håret och klippa mig. Men d får också vänta
JAg bokade en tid för klipp på när min man kunde gå med. Så promenerade han men bebisen och kom in och min frisör sa bara att "amma du under skynket du är inte den första

*minnen*
Jag räknar med att inte orka med att shoppa de första månaderna så jag har tänkt lädda upp med kläder till båda ungarna och julklappar mm. För att slippa julshoppa mm höggravid. ÄR ju beröknad 7/12.. Och sen vill man väl inte ut på stan under dec/jan/feb kan jag tro. .. + att det är nu det är säsong för rea mm.. INnan jul är det ju kört! Ska till Ullared i okt btw om du akutbehöver ngt. till bebis eller dig. Jag kan säkert levrera med jag kommer ju gå hemma och drälla och behöver säkert lite stimulans. Kommer väl vara för stor för att orka röra på mig så det går nog bra att typ sätta mig i soffa placera bebisen på och tja., duscha i en timma? Eller så kommer man hit och äter kakor jag lär ju ha tid att baka med..