Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Gravid i Göteborg 2013

..kollade både Beco och Ego på tradera. Svindyrt! MKt pengar..

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Fast kort tid? Kan man inte böra pö ryggen i den sen? Isak bar jag sista gången nör han var två..

TeddyGirl82 skrev 2013-08-13 15:29:54 följande:
    Ja jag vet d e mycket pengar för nåt man använder ett kort tag

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Och säljer du den? Pengar tbx..

Jag kommer sälja det som är kvar av sjalar och selar sen..

• MissKaos

Man kan ju tycka väldigt olika.. vi har testat och vår sjalbebis protestrrade och vi med. Fårse vad nästa bebis säger!

sri skrev 2013-08-13 17:10:30 följande:
    Ja har en babybjörn o tycker den är toppen, men har å andra sidan inte testat ngt annat märke så säger inte emot er andra som inte tycker om den;)

• MissKaos

Jag har köpt några plagg på rean för amning. Hoppas dom funkar.. Fast jag minns boobs tröjjor som ok att ha på? Och ullsreds bhar.. fick kryp av hms amningslösning minns jag.

Hade tur med tuttarna sist och lite problem mef amningen. Undrar hur drt blir denna ggn..

September2009 skrev 2013-08-13 20:32:49 följande:
    Vilka fina matchande plagg för amning och bebis misskaos :) Det är ju inte precis en billig historia det här med amningströjor, särskilt bekvämt är det inte heller, de jag har sitter ganska tight och bröna är ju inte helt okänsliga.. Blir inte mycket till omväxling när man ständigt ska vara redo att kunna slänga fram maten..

Vilgot o lillpyret, det skulle vara roligt att komma på träffen den 1:e september, bra tillfälle för en första träff också :)

Tror jag har hittat Facebook-gruppen för oss föräldralediga, är det den med 17 medlemmar? såg det fanns en annan också med nästan samma namn.

• MissKaos

Jag är med lite sugen på en Me&I träff....
    Måste kolla med maken om det funkar bara.

• MissKaos
    Vilgot o Lillpyret skrev 2013-08-14 10:43:14 följande:
    Jag köpte min Ergo begagnad, då betalade jag 500 kr för den. Den är verkligen värd pengarna! 

Här säljs två stycken på Blocket:

www.blocket.se/goteborg/Tripp_trapp__ERGObaby...

www.blocket.se/goteborg/Spjalsang_Sele_skotbo...

Synd att maningströjjorna var i strl Xs S. HAde det varit S och M hade jag slagit till...Jättebilligt ju!
  • MissKaos

Det gör ont att bli mamma! Är det stockning på g eller har det runnit till mkt mjölk? Stockning är hemskt *brr*

Fick en gin present igår. Stödstrumpor och choklad ? bra av gubben!

SusannneL skrev 2013-08-14 21:22:33 följande:
    Ajj mina bröst! :'(

Dom har svällt till det 3 dubbla under dagen. Har preparerat med ipren,varm dusch + massage & nu varm vetekudde.

Känner mig lite lurad på hur "lätt" det ser ut att bli mamma. Aotch :(

• MissKaos

Fast är inte det rätt normslt att hon inte vill drt? Efter sålång tid i din mage är det mkt nytt utanför och tanka mamma verkar väl klokt då? Har din sele kommit?

TeddyGirl82 skrev 2013-08-19 05:40:20 följande:
    Jo klart d tar tid. Men att inte ens få henne lugn ibland känns som d e jag som gör nåt. Hennes ljud på nätterna hör jag bara när honne lite orolig. Men nu börjar hon somna om och sover hela nätter (inatt 21:30-05;00) och nu håller hon på att somna brevid mig i sängen igen. Annars så flyttas hon över i sin säng och sover där hela natten utan ptoblem. Men dagarna vill hon inte släppa mig.

• MissKaos
    LillaLoppanT skrev 2013-08-19 14:17:49 följande:
    Tips! Barnens hus i sisjön går i konkurs. Utförsäljning börjar på onsdag klockan 10.00. Tråkigt när barnaffärer försvinner. Men kul med utförsäljning.

ÅHHHH! Vill
    Kanske skulle ta bilen t jobbet och åka och kolla...
    Åker du dut på morgonen? Pliiis uppdatera lite vad som finns och ffa om dom rear amningskudde..
Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013