• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • TeddyGirl82
    LillaLoppanT skrev 2013-07-07 10:01:31 följande:
    TeddyGirl, jag lider med dig! Vet precis hur det är. Gick utan minsta lilla känning, inte en sammandragning, förvärk eller nåt alls. Tills vattnet plötsligt gick på BF+10

Ja jag har bara molande nu som inte ger sig så hoppas på nästa vecka nu.
    MissKaos skrev 2013-07-07 10:27:10 följande:
    Jag började m förvärkar tre veckor före bf. Och massa sd. På bf+16 passade det att hasa sig ur magen. Då hade jsg börjst tänka att jag skulle vara gravid för evigt..

Ja d e ju en evighet egentligwn. Nästan ett år hehe. Men jag ska försöka inte deppa ihop. Bebisen måste ju komma ut till en glad mamma
  • MissKaos

Man får bryta ihop. Man blir glad för smärta sen det är märkligt. Och glad när ungen är ute.

Fy jag har hostat hela natten. Fick gå upp kl 3. Ont i magen. Sd. Kom harbajs tillsist. Hir ska man orka jobba imorgon?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-07-07 10:57:10 följande:
    Man får bryta ihop. Man blir glad för smärta sen det är märkligt. Och glad när ungen är ute.

Fy jag har hostat hela natten. Fick gå upp kl 3. Ont i magen. Sd. Kom harbajs tillsist. Hir ska man orka jobba imorgon?

Jo klart man får. Men vill inte gå ner mig heller. Ut kommer den ju. Inte en tvekan på att gå till v 43 i alla fall. Max 42
  • TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-07-07 10:57:10 följande:

Jo klart man får. Men vill inte gå ner mig heller. Ut kommer den ju. Inte en tvekan på att gå till v 43 i alla fall. Max 42
  • Dannii B
    TeddyGirl82 skrev 2013-07-07 06:38:12 följande:
    Det kan ju sätta igång ändå...var glad du känner nåt. Jag e riktigt frustrerad nu. Så jag börjar gråta. Känns som d e fel på mig eller nånting. Eftersom man inte känner nåt. Har ju bara lite molnande men inte mer än så, och det är inte hela tiden..orkar inte mer nu. Ger upp. Inställd på att bli igångsatt den 18:e så d e bara och gå här och vanka

Bebisen trivs antagligen väldigt bra i magen din. Du får göra det lite ogästvänligt... Färdknäppa då?? inte det man är så jättesugen på när man är gravid
  • TeddyGirl82

Jo börjar fundera på färdknäppen. Men känner mig så stor,och inte haft sex under hela graviditeten så e rädd man får mer ont än kan njuta av d. Plus värmen. Kan va våran turdag ändå kanske för vi vann 4kg choklad på Liseberg. Snart en promenad ner till havet

• Dannii B
    TeddyGirl82 skrev 2013-07-07 13:06:40 följande:
    Jo börjar fundera på färdknäppen. Men känner mig så stor,och inte haft sex under hela graviditeten så e rädd man får mer ont än kan njuta av d. Plus värmen. Kan va våran turdag ändå kanske för vi vann 4kg choklad på Liseberg. Snart en promenad ner till havet

Åhhå..GRATTIS... kanske ska äta ut bebben.. Choklad...mmmmm
  • TeddyGirl82

Så då e denna dagen gjord med typ...resten av kvällen blir bara lugn. Vart full rörelse på bebisen. Ibland undrar man vad den håller på med.

• MissKaos

Sparka sig ut via naveln?

TeddyGirl82 skrev 2013-07-07 17:16:46 följande:
    Så då e denna dagen gjord med typ...resten av kvällen blir bara lugn. Vart full rörelse på bebisen. Ibland undrar man vad den håller på med.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013