• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-07-16 17:34:45 följande:
    Jag höll på sådär ca 1dygn innan det tog fart

Ja, men d e bara skönt att man känner nåt. Får hoppas d tar mer fart imorgon med. sen e d torsdag och dags för bebis och komma ut
  • MissKaos

Jag tyckte med det! Jag hade ju en så bra förlossning. Den tog tid men var bra jsg han med och han få vila lite. Snart har du bebis i famnen

TeddyGirl82 skrev 2013-07-16 17:39:51 följande:
    Ja, men d e bara skönt att man känner nåt. Får hoppas d tar mer fart imorgon med. sen e d torsdag och dags för bebis och komma ut

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-07-16 18:05:56 följande:
    Jag tyckte med det! Jag hade ju en så bra förlossning. Den tog tid men var bra jsg han med och han få vila lite. Snart har du bebis i famnen

Mm d e d jag har som mål att snart ha den i famnen. Lite lättare i kroppen nu och inte gå oroa sig med. Bara vänta på samtalet imorgon. Annars ringer jag själv. Skulle inte bli förvånad om dom slarvat bort mig..
  • TeddyGirl82

Nu ska jag inte ta upp mer med min hoppfullhet. La mig i sängen precis. Så fort jag rör mig spänner d och gör ont. Men inte tillräckligt regelbundet ännu alls. Så får se vad denna natten ger ;)

• MissKaos

Skriv du! Kul att läsa.

Hoppas du får vila och vaknar av rn rejäl värk!

TeddyGirl82 skrev 2013-07-16 18:58:38 följande:
    Nu ska jag inte ta upp mer med min hoppfullhet. La mig i sängen precis. Så fort jag rör mig spänner d och gör ont. Men inte tillräckligt regelbundet ännu alls. Så får se vad denna natten ger ;)

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-07-16 19:03:52 följande:
    Skriv du! Kul att läsa.

Hoppas du får vila och vaknar av rn rejäl värk!

Ja d känns även när jag la mig så hoppas få sova sen men ändå bli väckt så man kanske kan åka in inatt. Och full rulle på bebis i magen.
  • MissKaos

19+2. Glömmer spara bilder och skriva upp vilken vecka bilden är tagen i.

Målade tånaglarna igår. Jag har träningsvärk idag!! Herregud vilken akrobatisk insatts detta krävde. Måste ha sett rätt skojj ut om inte annat. Blev sådär, men sonen tycker det är skitsnyggt fast jag har använt hans nagellack med glitter.
    Bm besök idag.
    Känns konstigt, nu har redan halva graviditeten gått! Hur fort som helst..
  • TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-07-16 19:22:36 följande:
    19+2. Glömmer spara bilder och skriva upp vilken vecka bilden är tagen i.

Målade tånaglarna igår. Jag har träningsvärk idag!! Herregud vilken akrobatisk insatts detta krävde. Måste ha sett rätt skojj ut om inte annat. Blev sådär, men sonen tycker det är skitsnyggt fast jag har använt hans nagellack med glitter.

Bm besök idag.

Känns konstigt, nu har redan halva graviditeten gått! Hur fort som helst..

Sicken söt kula. Du e ju i stadiet man sakna lite när allt var hyfsat bra och man njöt av allt.Hehe måla naglarna på tårna tycker jag e svårt innan ändå.

Ringde koordinatorn nu. Var lugn hon lät och hon lät så possetiv till allt jag känner. Börjat känna efter när det trycker på mer, känbs dock bara i nedre delen av magen. Hon sa d bara e och avvakta men blir d olidligt får man ringa igen och se vart man ska åka. Mannen som ville jag skulle ringa. Han ber mig öven ha koll när d blir kraftigare. Han vill inte vänta för mycket heller.
  • Dannii B
    TeddyGirl82 skrev 2013-07-16 19:15:18 följande:
    Ja d känns även när jag la mig så hoppas få sova sen men ändå bli väckt så man kanske kan åka in inatt. Och full rulle på bebis i magen.

Spännande. .. detta låter helt skevt men jag hoppas du får ondare så det blir dags att åka in. High Chaparral imorgon med kidsen. Ska odla nerver av stål.. har sen jag blev gravid väldigt kort stubin och ryter till utan förvarning. Är det normalt? ? Hoppas detta försvinner med moderkakan..
  • TeddyGirl82
    Dannii B skrev 2013-07-16 20:10:21 följande:
    Spännande. .. detta låter helt skevt men jag hoppas du får ondare så det blir dags att åka in. High Chaparral imorgon med kidsen. Ska odla nerver av stål.. har sen jag blev gravid väldigt kort stubin och ryter till utan förvarning. Är det normalt? ? Hoppas detta försvinner med moderkakan..

Hehe har med kort stubin. Ännu kortare än innan. Är ju rödhårig och ett väldigt hett temprament.
Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013