• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • TeddyGirl82

Här blir d se lite fotboll till. Får inte somna före mannen. Snarkar så säger han.

Är inte så trött heller. Det svtog lite men sen när jag gick upp och rörde mig och gick på toa kom värken tillbaka. Vette fan vad som händer alltså. Man får avvakta och se. Dom sa att e d oroande för mig så får man ringa igen och kolla vad som händer. Hon sa i alla fall att allt lät bra av d som händer

• Vilgot o Lillpyret
    TeddyGirl82 skrev 2013-07-16 21:36:23 följande:
    Här blir d se lite fotboll till. Får inte somna före mannen. Snarkar så säger han. Är inte så trött heller. Det svtog lite men sen när jag gick upp och rörde mig och gick på toa kom värken tillbaka. Vette fan vad som händer alltså. Man får avvakta och se. Dom sa att e d oroande för mig så får man ringa igen och kolla vad som händer. Hon sa i alla fall att allt lät bra av d som händer

Spännande!
  • TeddyGirl82

Det tilltog inte under natten..men har samma värk som kommer och går var tionde minut. Får se vad denna dagen ger...

• MissKaos

Segt har du fått sova ngt?

TeddyGirl82 skrev 2013-07-17 05:06:56 följande:
    Det tilltog inte under natten..men har samma värk som kommer och går var tionde minut. Får se vad denna dagen ger...

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-07-17 06:21:56 följande:
    Segt har du fått sova ngt?

Ja, jag har sovit hela natten...känns när jag rör mig bara
  • MissKaos

Bra det.

Hoppas det sätter fart idag då!

Mot arbetsplatsen.

TeddyGirl82 skrev 2013-07-17 06:23:10 följande:
    Ja, jag har sovit hela natten...känns när jag rör mig bara

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-07-17 06:27:45 följande:
    Bra det.
    Hoppas det sätter fart idag då!
    Mot arbetsplatsen.

Ja hoppas jag med. Mannen har sagt jag inte får ge mig ut på äventyr idag.

Hoppas det blir en bra dag på jobbet 
  • TeddyGirl82
    SusannneL skrev 2013-07-17 07:58:07 följande:
    Nu måste man nästan vara inne här hela tiden å kolla hur det går! :D

hehe d går långsamt för mig i alla fall. försöker aktivera mig lite och inte tänka, flyr in i filmer och min bok. Ska äta lyxfrulle med färskt bröd och god frukt och så snart.

Imorgon ska vi allt ha våran bebis hos oss hur d än går..hoppas bara den inte är för stor :P 
  • SusannneL
    TeddyGirl82 skrev 2013-07-17 08:05:20 följande:

hehe d går långsamt för mig i alla fall. försöker aktivera mig lite och inte tänka, flyr in i filmer och min bok. Ska äta lyxfrulle med färskt bröd och god frukt och så snart.

Imorgon ska vi allt ha våran bebis hos oss hur d än går..hoppas bara den inte är för stor :P 
    Förstår det. Jag räknar med att gå över tiden..
    Men man blir säkert mer otålig när dagen D är här iaf! :9

Känns som de gått fort senaste veckorna. Vill nästan bromsa :/
    Men det är nog för jag funderar så mycket över hur förlossningen ska bli.
    Helst så vill jag inte ha större mage nu, känns som den exploderat å blivit jätte stor sen förra veckan! :O
    Ska till bm sen. Ska bli intressant o se Hur stor den blivit sen sist! Måste hänt en hel del.

Gu så kul! Hoppas på bebis nångång imorgon då alltså ;) spännande!!
    Var du & din man stora när ni kom? :)
    Jag och min var ganska lika stora har jag för mig.
    Men med denna magen jag har nu så känns det som att det kommer komma ut en jätte! :P haha!
    Såg ett foto på min mamma igår när jag kom ut. Hujeda mig,ajj!! Det är tur att man får nåt fint för det :D

Synd att du inte bor kvar i Rannebergen. Då kunde vi fått tiden att gå tillsammans :P
    Nu tänkte jag putsa fönster! :/ 
    Igår kväll/natt fick jag för mig att rensa avloppet under badkaret. Hahah!

Ha en bra da! :)

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013