• EwMa

Gravid i Göteborg 2013

Eftersom vi blev fler och fler tog jag mig friheten att starta en ny tråd från våran gamla.
    www.familjeliv.se/Forum-2-293/m67435211.html

Här samlas vi och pratar om våra upplevelser och tankar kring våra graviditeter. Ny som gammal är välkommen. Ingen fråga eller diskussion är för dum.

Har även lagt till våran BF lista, Vi kan ju fylla på den allt eftersom.

www.familjeliv.se/Forum-11-263/m68898959.html

Vi har en spännande resa framför oss!   

• Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013
  • TeddyGirl82
    MissKaos skrev 2013-07-17 20:34:51 följande:
    Men det gjorde ju inte ont i hela magen. Inte i början iaf. Då gjorde det som ont  mensvärken sitter typ.

E på väg till östra nu..mannen e apstressad
  • MissKaos
    TeddyGirl82 skrev 2013-07-17 20:39:46 följande:

Dom blir det gubbarna.
    Lycka till!! Snart bebis
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • LillaLoppanT
    TeddyGirl82 skrev 2013-07-17 20:39:46 följande:

Lycka till!!!
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • September2009

Åh lycka till i natt!!

Här väntar man spänt på att nån värk ska infinna sig. Dagen D snart till ända, nånting var punktligt i alla fall, slemproppen gick ikväll!! Tur jag hann med att ta ett dopp i dag, fick förklara för sonen att imorgon får han bada utan mamma ;)

• MissKaos

Jahopp!
    NU får vi väl ha  trådvaka i väntan på MiniTeddy då?

*dukar fram choklad, läsk, kakor och glatt humör*

Häftigt.. Är allt lite avis här Och jag är bara halvägs!! Eller ja inte på själva födande kanske men på att strax ha bebis ute.. Föda är ifs en häftig upplevelse. Omtumlande. Snacka om power att trycka ut en liten människa ur sin egen kropp.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    September2009 skrev 2013-07-17 21:17:10 följande:
    Åh lycka till i natt!!
    Här väntar man spänt på att nån värk ska infinna sig. Dagen D snart till ända, nånting var punktligt i alla fall, slemproppen gick ikväll!! Tur jag hann med att ta ett dopp i dag, fick förklara för sonen att imorgon får han bada utan mamma ;)

GÖTT! Då är det snart dax för dig med då
  • September2009

Vad jag förstår så kan det ev endast ha vart en del av slemproppen, iaf om man ska tro det man läser, tycker det borde kommit mer, undrar just hur lång tid det tar om detta nu inte var allt..

• TeddyGirl82

Kom dit. Blev kopplad till ctg. Dom såg jag hade värkar. Och kände på tappen. Men det är bara att den håller på att mjukas upp som göratt det gör så ont. Så jag beslutade att jag sover bättre hemma än där. Jag har ju ändå min tid imorgon. Och då åker jag inte hem.

Men nu e d kollat i alla fall. Jag vet ju inte vad jag känner alls...

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013