Drömmer om ett barn: Tack , jag och liten mår bara bra, vecka 35 på tisdag.. börjar bli lite nervös nu

Går just nu på antibiotika efter att i över 14 dagar försökt stäva en bihåleinflammation på egen hand med koksaltlösning,.. gick som inge bra men nu börjar värken i käken släppa och jag kan äta igen.. *lycka*

Hur går det själv då? Kan förstå att ni längtar till den 10/6 tills ni får se eran plutt igen
Jennyz: Usch att du får så lite sömn

... kan du få någon stunds ro under dagarna istället... eller är det full fart? Jag sover bäst om jag ligger på vänster sida med en rätt så stor avlång kudde mellan benen och som jag kan krama om (kudden är ca 140 cm lång) har du provat det? Jag har oxå ett kontorsjobb så det är till att jobba på. Jag har dock tänkt att ta ut semester 1 vecka före BF och innan dess har jag nu tagit ut 1 dags-semester varje 5-dagarsvecka om är kvar, på just onsdagar, så jag bara behöver jobba två dagar åt gången - kanske ngt liknande upplägg kan fungera för dig? Håller oxå med dig om att det är helt underbart att ligga och titt och känna på magen och rörelserna - vet inte heller hur jag ska klara mig utan det framöver
Äralltupptaget: tänker extra mkt på er, vet hur nervöst det är... men jag ser fram emot när du efter besöket skriver här igen om det lilla hjärtat som slår så fint