jennyz: Vad mysigt med mycket sparkar..

Vad sa din BM igår angående sammandragningarna, finns det något man kan göra för att förhindra dessa? Fick du några tips på sovställning? Jobbigt när det inte går att sova, man behöver ju extra mycket sömn som gravid. Har du fått någon tid för UL?
Nezzan: Härligt att höra att allt är bra med er!

Wow, redan vecka 35.. nu är det verkligen nära!

Hur känns det inför förlossningen? Trist att du skulle åka på bihåleinflammation men skönt att du fick antibiotika som tog kål på den till sist!
Med oss är det bara bra. Börjar känna mer och mer rörelser i magen som jag tror är bebisen.. det är svårt att veta hur dom första fosterrörelserna ska kännas. Har liksom inget att jämföra med!

Magen börjar bli stor nu och jag stormtrivs som gravid!
3villbli4: Så tråkigt att höra att dina krämpor fortsätter!

Hoppas verkligen att dom inte måste sätta en slang till njuren.. vore ju jättetråkigt och du inte fick bada med din dotter på hela sommaren. Håller tummarna för att det vänder och att du får njuta av sommaren och slutet av graviditeten.
Jag har hört att akupunktur kan fungera jättebra vid problem med foglossning så hoppas det är lösningen även i ditt fall! Skadar i alla fall inte att prova. Enda krämpan jag drabbats av är ryggont och då nästan enbart på jobbet men nu är det bara 4 arbetsveckor kvar så ska försöka härda ut. Annars mår jag finfint!
Hela85: Jag oroade mig konstant dom tre första månaderna ungefär. Har inte haft så många symptom.. brösten slutade ömma när jag slutade med vagiatorerna, har inte känt något illamående och molvärken trappades ner. Klart man blir orolig, men det är samtidigt jobbigt att gå omkring och oroa sig. Du får försöka hålla tankarna på annat håll men det är lättare sagt än gjort..