Äralltupptaget: men nej....inte mer blod!!!

kan det vara att du gjorde ett vul och det retade slemhinnorna och det därför blöder mer nu efter undersökningen? Hoppas innerligt att ni vid detta lag fått hjälp på sunderby sjukhus och att litens hjärta ännu slår!!! *styrkekramar i en massa till er*
Jennyz: vilken knepig sits.. kan tänka mig att det är mkt roligt att driva eget oxå.. men kanske inte när det blir så här

ang sömn så håller jag med om att det inte går att byta ställning på natten, så jag har låtit bli

det gör förbannat ont att vända sig.. skär som knivar i rumpan - är det så för dig oxå? Så jag har helt enkelt enbart legat på vänster sida.. fram tills inatt... nu har jag fått övergå till att sova mera halvsittandes för magen trycker på så mkt uppåt - har du provat den lösningen? Ja, värme i all ära men detta är ju olidligt.. hoppas din sambo kan fixa med luftkonditionering snarast!!
3villbli4: jo, du.. fattar inte själv riktigt att det om ca 40 dagar är så att vi ska få bli föräldrar.. vill som nästan ha en pusknapp nu för att kunna få njuta av att få vara gravid längre.. vet ju inte om vi någonsin kommer få uppleva det igen... samtidigt som jag längtar efter att få pussa och mysa med vårt underverk.
Men aj att det kan bli ett sånt tryck på urinledarna - det lät inte angenämt alls

hoppas verkligen att det inte blir värre så de måste göra ingreppet. Ang foglossning - har du provat foglossningsbälte? Har inte provat själv men en vän tyckte att det hjälpte henne mkt att stabilisera bäckenet... tänkte på att det är nog lite billigare än akupunktur... men å andra sidan kan det ju vara dumt att vara dumsnål om besvären bara ökar.. hoppas du hittar ngt som hjälper!!