turtle01: Stort grattis till er dotter!

Vad härligt att höra att ni mår bra. Hoppas förlossningen också gick bra. Så mysigt att få fira morsdag på söndag!

Jag är också nyfiken på att höra mer så berätta gärna när tid och ork finns.
Vi fick tyvärr ingen bild denna gång (privat klinik) men ser fram emot RUL om 3 veckor då vi ska till kvinnokliniken, där får man bildbevis med sig hem!
äralltupptaget: Grattis till graviditeten och välkommen till gravid-tråden!

Fantastiskt att det tog sig på första försöket! Din man måste blivit överlycklig över nyheten!
heli78: Skönt att höra att du hade en bra förlossning med positiva upplevelser trots havandeskapsförgiftning. Bäst att ta det säkra före det osäkra när det gäller barnets hälsa, alla medel är tillåtna..

Okej, så du fick stå på samma ställe och trampa.. hur kändes det, hade du hellre velat gå omkring? Hur känns det att vara hemma igen?
mammaidamaria: Inga känningar i onsdags. Hur är det nu? Så otroligt spännande att du är näst på tur!
Nezzan: Ja, det är verkligen magiskt att känna det lilla livet.. Jag som aldrig trodde att jag skulle få uppleva en graviditet överhuvudtaget.. det känns helt otroligt. Vilken lyckligt lottad människa man är som tagit sig ända hit. Åh, kan tänka mig att man aldrig får nog av att känna buffandet och sparkandet där inifrån!