heli78: Tänk att du ändå har väldigt positiva upplevelser från en förlossning som var tuff, bra jobbat måste jag säga! Kan nog vara ganska bra att vara öppen inför förlossningen och försöka ta det som det kommer. Man kan trots allt ändå aldrig veta i förväg hur det kommer gå. Härligt att ni har det bra där hemma och att amningen fungerar!
mammaidamaria: Kämpigt när händer och fötter sväller. Har du varit svälld länge eller kom det mest nu på slutet? Hoppas att er gulleplutt vill komma ut snart!
turtle01: Vad skönt att få komma hem och njuta av tiden med lillan!

Måste kännas overkligt att vara en till i familjen, men samtidigt helt fantastiskt!
äralltupptaget: Håller med dig, jag törs inte ta ut glädjen helt och hållet förrän den dagen jag håller knytet i min famn. Men nu när vi äntligen kommit så här långt så ska vi banne mig nå målet!

Spännande med VUL om två veckor, verkligen fantastiskt att få se det lilla livet. Hur länge blir din man bortrest i jobb?
jennyz: Sängarna i Turkiet är verkligen stenhårda!

Hemskt för den som har problem med foglossning.. Men skönt ändå att det är varmt och att ni har en trevlig semester i övrigt!