• StrongWom3n

Novemberbebisar 2013

Hittar ingen tråd för oss som väntar smått i november 2013 så därför skapar ja en ny.

Plussade svagt på sticka igår på BIM-2.
    Kände mej ändå osäker så jag gjorde ett digitalt test idag som visade 'Gravid'

Är i vecka 3+6 idag.
    BF 14 november.

Har en 6 månaders pojk hemma som jag fortfarande helammar, så lite tankar finns hur amningen ska påverkas av en graviditet.
    Vi bestämde att vi ville ha syskon tätt.
    Förra gången var jag gravid redan när vi skulle börja verkstaden.
    Denna gång tog det sej på första försöket.

Hoppas nu att "syskonet" vill stanna i magen tills november, man blir lite nojig att "de ska inte gå såhär lätt"..

Fler som vill dela sina berättelser, bilder mm...?

• Svar på tråden Novemberbebisar 2013
  • Solrosen 83
    ceke skrev 2013-11-20 17:19:44 följande:
    Kl 14.24 idag föddes vår underbara lilla son efter en fantastisk förlossning och 6 h på förlossningen. Suverän personal och inget hade kunnat vara bättre. Så lycklig och stolt

Jätte stort grattis!
  • Solrosen 83

Var ingen fara enligt bm idag. Blodtrycket ligger ju inte bra så de behöver fortsätta hålla koll på mig så hon tyckte det var bra att jag har en tid redan på fredag igen även om de ju hellre ser att bebisen kommer ut innan dess. Ingen protein i urinen iaf och blodvärdet låg bra. Att pulsen varit hög tyckte hon inte var så konstigt utan sa att det kunde bli så i slutet av graviditeten och framförallt att den stiger vid sammandragningar eller att barnet rör sig. Fick iaf order om att hem och vila. Skulle lägga mig på soffan och vila och vara en riktig diva Så det är väl bara och lyda och försöka ta det lungt och låta sambon sköta matlagning och annat här hemma.

• greeneyes

Kl 14.24 idag föddes vår underbara lilla son efter en fantastisk förlossning och 6 h på förlossningen. Suverän personal och inget hade kunnat vara bättre. Så lycklig och stolt smile1.gif

Grattis grattis grattis - äntligen!!
  • Mindful
    Kl 14.24 idag föddes vår underbara lilla son efter en fantastisk förlossning och 6 h på förlossningen. Suverän personal och inget hade kunnat vara bättre. Så lycklig och stolt

Stort grattis ceke, bra jobbat!
  • Västeråsare
    ceke skrev 2013-11-19 00:13:06 följande:
    Jag känner som mensvärk nere i ryggslutet till och från. . Kan helt klart betyda att det är nåt på G. Vi håller helt enkelt tummarna för det...

Det visade sig vara ett tecken. Födde en underbar kille 2 min in på bf dagen :)
  • Langtaefterdig
    Västeråsare skrev 2013-11-21 02:24:51 följande:

Grattis!!! Underbart :D
  • Solrosen 83

Stort grattis!! Skönt att du slapp gå över något.
  • lillbumbin

Stort grattis till både Ceke och västeråsare då var de två killar födda då självkär Bf på lördag men nu känns de långt bort:-/

• Nov13

Grattis till era bebisar!! Vad fantastiskt, hoppas allt gått bra! :)

• Mindful

Stort grattis! underbart :)
Svar på tråden Novemberbebisar 2013