• StrongWom3n

Novemberbebisar 2013

Hittar ingen tråd för oss som väntar smått i november 2013 så därför skapar ja en ny.

Plussade svagt på sticka igår på BIM-2.
    Kände mej ändå osäker så jag gjorde ett digitalt test idag som visade 'Gravid'

Är i vecka 3+6 idag.
    BF 14 november.

Har en 6 månaders pojk hemma som jag fortfarande helammar, så lite tankar finns hur amningen ska påverkas av en graviditet.
    Vi bestämde att vi ville ha syskon tätt.
    Förra gången var jag gravid redan när vi skulle börja verkstaden.
    Denna gång tog det sej på första försöket.

Hoppas nu att "syskonet" vill stanna i magen tills november, man blir lite nojig att "de ska inte gå såhär lätt"..

Fler som vill dela sina berättelser, bilder mm...?

• Svar på tråden Novemberbebisar 2013
  • Vittoria

Vill också vara med:) plussade igår och är i v 4+5. Första besöket hos barnmorskan på mån eftersom vi har varit barnlösa i 6 år :) Misslyckade IVF och kämpigt värre men nu är jag här:)

• Anna83a
    Vittoria skrev 2013-03-22 11:45:05 följande:
    Vill också vara med:) plussade igår och är i v 4+5. Första besöket hos barnmorskan på mån eftersom vi har varit barnlösa i 6 år :) Misslyckade IVF och kämpigt värre men nu är jag här:)

Extra stort grattis till er som kämpat så länge!! :)
  • jojojo123

Är det bara jag eller är det fler som knappt får på sig sina vanliga jeans längre? Magen är sjukt uppsvälld och när jag står helt avslappnad ser jag verkligen gravid ut. Är det vanligt såhär tidigt?!

• Miam

Har mycket "stick" i livmodern idag. Känns inte som ligamentsmärta, ni vet sådär som det känns när man reser sig snabbt, utan detta är lixom svidande stick som håller i några sekunder och sedan släpper. Nån som oxå haft detta? Inget blod eller så men blir som alltid nojjig.

• SoMa72

Jättegrattis till er efter allt kämpande!
    ♥ ♥ ♥ BF nov 2013 ♥ ♥ ♥
  • ceke
    Åhhh va kul efter så lång väntan och längtan!! Håller verkligen tummarna för att allt går som de ska och ni får gosa bebis om 8-9 månader
  • Emma92
    jojojo123 skrev 2013-03-22 13:31:43 följande:
    Är det bara jag eller är det fler som knappt får på sig sina vanliga jeans längre? Magen är sjukt uppsvälld och när jag står helt avslappnad ser jag verkligen gravid ut. Är det vanligt såhär tidigt?!
    Jag känner också så men vet inte om jag bara inbillar mig. Jag är lite "mullig" sen innan. Jag har lite mage men de känns som att jag har blivit svälld. Jeansen kan jag nästan inte heller ha längre. 
Svar på tråden Novemberbebisar 2013